JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Artis: Nomad (Biodata)

NOMAD ni boleh dikatakan seorang artis berstatus one hit wonder. Beliau sendiri mengakui yang mengimpikan lagu dan suaranya berkumandang di Radio dan beliau telah mencapai hasrat tersebut. Lagu popular beliau Tetap Menantimu menjadi siulan anak muda sekitar 2013 keatas. Namun, beliau menyepikan diri selepas keluar dengan single tersebut.

Kini, nama beliau meniti kembali kerana menyertai Gegar Vaganza 7. Penampilan yang menawan berambut panjang persis Anuar Zain mencuri hati peminat muzik tanah air. Wajah beliau yang agak baby face juga bisa mencairkan para gadis di luar sana. Good luck Nomad for gegar vaganza 7. 

Berikut merupakan biodata lengkap beliau:


Profile:

Nama sebenar: Nur Mohd Alieff Ayub
Tarikh Lahir: 9 Mac 1988
Nama panggilan: Nomad
Posisi: Anak Sulung daripada 5 adik beradik
Lagu popular: Tetap menantimu (Lagu Tema Drama Mr. Arrogan)

Update: NOMAD sedang bertanding di Gegar Vaganza 7. Kemunculan pertama beliau di minggu pengenalan GV7 benar-benar mencuri tumpuan dek kerana penampilannya yang jambu berambut panjang. Dan dapat dilihat seperti Anuar Zain versi lebih muda. Good luck NOMAD!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^