| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | DOKTOREMAS | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Ahad, 18 Ogos 2019

Anime / Manga - Boruto


Kepada Peminat Naruto yang rindu nak melihat Naruto beraksi, boleh membaca / menonton Boruto. Ia merupakan sambungan kepada kisah Naruto yang mana watak utama adalah generasi anak-anak Naruto. Boruto merupakan anak sulong Naruto yang cukup berbakat tetapi kadangkala keras kepala. Beliau terasa disisihkan oleh ayahnya, Naruto the 7th Hokage.

Nak membaca kisah ini? Boleh baca disini >> BORUTO MANGA

Sabtu, 17 Ogos 2019

Korean dahulu vs Korean Sekarang


Benarkah? Haha! Apa-apa pun Korean sekarang memang digilai ramai anak muda terutamanya dari Malaysia. Malaysia pun ramai artis Korean look apa? Haha 

Pocong berdiri atas helmet??

Semalam saya sempat melihat video berdurasi dalam 15 saat yang sempat dirakam ketika di atas jalan raya. Kelihatan susuk pocong berdiri di atas helmet yang sedang dipakai oleh seorang penunggang motorsikal. 

Yang hebatnya walaupun motorsikal itu bergerak pantas di atas jalan raya tersebut namun pocong tersebut mampu berdiri di atas helmet tanpa ada masalah. Jauh lagi untuk terjatuh. Haha.

Saya sempat screenshoot sedutan video tersebut. Layan..


Khamis, 15 Ogos 2019

Tahukah Anda, Badak Air adalah Mamalia Paling Berbahaya di Dunia



Hippopotamus

Fakta: Hippos jantan boleh mencapai sehingga 2,750kg.

Secara Fakta, hippopotamus adalah mamalia tanah yang paling dahsyat di dunia, membunuh kira-kira 500 orang setahun di Afrika. Hippos adalah makhluk yang agresif, dan mereka mempunyai gigi yang sangat tajam. Dan anda tidak mahu terjebak dengan 2,750 kg haiwan ini kerana mereka boleh menghancurkan manusia hingga mati.

Selasa, 13 Ogos 2019

Shahrul Ridzwan Sado!


Well, aku rasa sebelum ini Shahrul Riszwan ni gemok... Dia akui dia memang gemukkan badan untuk shaping balik. Sekali dah lama tak tengok dia mampu transform seperti ini. Mesti dia berusaha gigih pergi angkat berat. Aku ni nak gi gym malas. Maka impian tinggal impian aje lah nak berbody sasa. Hahah.. 

Khamis, 8 Ogos 2019

Logo Sukma 2020 Johor

Memartabatkan Jawi di dalam Logo. Johor Sinonim dengan tulisan Jawi.

Jumaat, 21 Jun 2019

Kucing yang Menyakitkan hati

Muka dia kan memang muka nak makan penampo.. Namun.,.. Ketahuilah bukan beliau meminta dilahirkan begitu.. Maka sayangilah beliau seadanya. *Cat Lover*


Kucing Comel Kantoi

Misteri betik berlubang akhirnya terjawab.. Siapakah yang punya angkara? Jeng... jeng.. jeng..


Ok... ni aktiviti kau yer?



ha.. kantoi... anda akan didakwa..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW Sy :-)