| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Sabtu, 26 November 2011

datuk Siti Nurhaliza Tercalon Lagi Anugerah Bintang Popular 2011??

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO


Seperti biasa, anugerah gilang gemilang anjuran berita harian akan dianjurkan bagi meraikan populariti sebahagian selebriti di Malaysia dalam pelbagai kategori. Dan Anugerah yang biasanya ditunggu - tunggu ialah bagi calon Anugerah Bintang Paling Popular. Jika tahun lepas, Shaheizi Sham telah memenanginya, tahun ini siapa pula?

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Zizan Maharaja Lawak Bakal Terima Tawaran Astro Warna?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO


Memenangi tempat kedua dalam pertandingan Raja Lawak (RL) pada tahun 2007 memang memberikan tuah yang bukan sedikit kepada Zizan atau nama sebenarnya Mohd Razizan Abdul Razak. Bukan sahaja dalam dunia lawak dan lakonan, bidang pengacaraannya juga semakin menyerlah. Selepas hangat mengacara program Jozan Show melalui saluran Astro Warna bersama Johan, satu demi satu tawaran pengacaraan diterimanya. Tidak keterlaluan jika dikatakan, anak kelahiran Terengganu ini sudah berjaya berdiri sebaris dengan artis-artis popular yang lain.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Tolong Padam lambang Israel Zionis dalam komputer laptop anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Tahukah anda di setiap komputer anda sebenarnya tersimpan Lambang?Bendera Zionis Israel yang lengkap (sama warna aslinya) dengan lilin (Sarana Ibadah mereka). Demi menunjukkan kebencian anda terhadap kekejaman Rejim Zionis Israel, silalah delete gambar tersebut dari setiap komputer atau laptop yang anda miliki.

Bagaimana untuk memadamnya?

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Kisah Pensel dan Pemadam

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO


Pensel : Saya minta maaf.

Pemadam : Utk apa? Awak x buat salah pun.

Pensel : Saya minta maaf disebabkan saya, awak cedera. Setiap kali saya buat silap, awak pasti berada di situ utk membetulkan kesilapan saya. Tapi setiap kali awak memadam kesilapan saya, awak kehilangan sebahagian dari diri awak. Awak menjadi semakin kecil.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Muzik-Muzik 2011 Separuh Akhir Minggu Pertama

Salam Semua..

Minggu lepas dah pun berlangsung Saringan pertama Muzik-Muzik 2011 yang menampilkan 11 buah lagu yang hebat-hebat. Kalau nak ikutkan, tahun ini lebih banyak pilihan lagu yang hebat sehinggakan kita pun sukar nak menjangkakan lagu mana yang akan layak ke Anugerah Juara Lagu pada tahun ini (Biasanya akan dilangsungkan pada awal tahun berikutnya).

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Khamis, 24 November 2011

Bahaya makan Roti Gardenia

Salam..

Aku nak nasihatkan korang supaya tak makan Roti gardenia. Bahaya tau. Kalau korang tak percaya, korang tengok la gambar kat bawah ni:

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Gambar Pemandangan sawah padi

Hi!

Nak kongsi lagi gambar pemandangan yang cukup cantik. Most of the picture ialah gambar Sawah padi. Kalau guna kamera yang elok gambar dan disertakan kawasan yang menarik, akan jadi seindah ini. Jom lihat gambar-gambar yang disertakan.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Bentuk Buah zakar lelaki?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Korang tengok la rupa buah ni. Semacam je. Macam bentuk Zakar lelaki. Tak tahulah memang buah ni rupanya macam ini ataupun dia dh bentukkan. Sebagai contoh salutkan dengan Acuan agar buah membesar ikut bentuk acuan.. entahla.. tapi semacam je bentuk dia.. Sedapkah dimakan? hehe Who know kan..

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Kekuatan Air Mata Wanita

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Seperti yang kita ketahui, wanita merupakan golongan yang mudah menumpahkan air mata. Jika gembira, sedih, tersentuh hati mereka mudah menangis berbanding kaum lelaki. Disebabkan itu juga ada yang mengatakan kaum wanita ini kaum yang lemah kerana mudah menangis. Akan tetapi tahukah anda bahawa air mata wanita jugalah merupakan satu senjata yang cukup berbahaya untuk menjatuhkan kaum lelaki. Tidak perlulah saya bercerita panjang kerana saya rasa anda sedia maklum.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Ais di Antartika mencair bahaya kepada Dunia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Mungkin ramai antara anda yang tahu bahawa Antartika merupakan satu-satunya Benua yang terdiri daripada ais, bukan tanah. Disebabkan isu pemanasan global, dikatakan ais di antartika mulai mencair. Justeru apa akan terjadi kepada dunia kita? Jika anda nak tahu ais di antartika itu sangat-sangatlah besar. Dikatakan sebuah bongkah ais sahaja boleh sebesar bandaraya New York.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Fenomena Pelangi Berkembar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Korang pernah tengok tak pelangi berkembar? Mr.PiNGu pernah beberapa kali. Fenomena ini memang sungguh unik dan cantik. Biasa kita nampak satu pelangi je tapi kadangkala kita boleh nampak dua. Agak pelik sebab pelangi terhasil daripada biasan cahaya matahari terhadap titisan air hujan yang kecil dan renyai. Dan Pelangi hanya boleh dilihat pada sudut pandangan yang tepat sahaja. Jika berlaku dua fenomena pelangi pada jarak berbeza memang agak pelik. Mungkin saiz titisan air hujan pada sesuatu tempat itu berbeza menyebabkan indeks biasan cahaya berbeza. Gambar ni di sanp oleh one of my friend. Thanks Rizal for your beautiful picture.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Saya tak bagus dalam semua Subjek Pelajaran tetapi saya bagus dalam..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO

Jom Baca!~


••Sαyα tαk bαgus dαlαm [ENGLISH] ,
Tapi sαyα boleh bαgitαhu yαng [I LOVE YOU] ..

••Sαyα tαk bαgus dαlαm [GEOGRAFI] ,
Tαpi sαyα boleh tαhu αwαk tinggαl dαlαm [HATI] sαyα ..

••Sαyα tαk bαgus dαlαm [SEJARAH] ,
... Tαpi sαyα [INGAT FIRST TIME] sαye kenαl αwαk ..

••Sαyα tαk bαgus dαlαm [KIMIA] ,
Tαpi sαyα boleh bαgitαhu [TINDAK BALAS] sαyα bilα αwαk senyum ..

••Sαyα [TIDAK HEBAT] dαlαm tiαp-2 subjek ,
Tαpi sαyα boleh bαgitαhu αwαk yαng sαyα hebαt dαlαm semuα [SUBJEK] ,
jikα TOPIC nyer iαlαh AWAK ♥♥

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Bilik Tidur di bawah laut

Salam semua..

Hai.. Kali ni nak berkongsi 4 keping gambar yang menakjubkan. Kalau anda lihat gambar-gambar tersebut merujuk kepada keindahan pemandangan dibawah laut. Saya tak tahu di manakah lokasi ini tapi sangat cantik apabila mereka mampu membina satu bahagian bilik di bawah laut. Anda dapat lihat hidupan-hidupan laut berenang-renang di atasnya. Lebih-lebih lagi disediakan bilik tidur yang selesa. Saya rasa ia merupakan satu pemandangan yang sukar dipercayai. Layan gambar dibawah ya!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Rabu, 23 November 2011

Anuar Zain tarik diri Muzik Muzik 2011?

Hai!

Seperti yang kita tahu, Separuh akhir muzik-muzik 2011 dah pun berlangsung sesi pertama dengan 11 lagu telah dipertaruhkan. 5 lagu yang mendapat markah tertinggi pun dah kita ketahui. Salah satu lagu yang bakal mencuri perhatian peminat industri seni pastinya lagu yang dipopularkan oleh Anuar Zain iaitu Sedetik Lebih.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Selasa, 15 November 2011

Uwais Alqarni - Anak Siti Sarah Raissuddin dan Shuib

"Sarah baru buat pemeriksaan tadi (Rabu), dan doktor dah sahkan Sarah dan Shuib akan dapat anak lelaki. Shuiblah orang yang paling seronok sebab dia memang nak anak lelaki. Sarah tidak kisah pun sebenarnya. Lelaki ke perempuan, Sarah terima sahaja. Disebabkan dah tahu jantina anak, Sarah dah pun pilih nama anak iaitu Uwais Alqarni. Saya pilih nama ini sebab saya sangat kagum dengan ketaatan Uwais kepada ibunya. Bahkan, Rasulullah S.A.W pernah memberitahu yang doa Uwais dimakbulkan oleh Allah kerana ketaatannya itu,” cerita Sarah yang kini hamil enam bulan

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Jumaat, 11 November 2011

Anuar Zain tidak bertanding Separuh Akhir Muzik Muzik 2011

Salam..

Sebenarnya, semalam Mr.PiNGu baru dapat berita bahawa penyanyi kebanggaan Mr.PiNGu tak mahu bertanding untuk separuh akhir muzik muzik 2011. Sebenarnya rasa sangat-sangat kecewa. Lagu yang sepatutnya dibawakan beliau, iaitu sedetik lebih merupakan sebuah lagu yang memiliki komposisi kuat untuk membawa sesuatu dalam pertandingan berprestij tersebut.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Selasa, 1 November 2011

Cinta Harus Memiliki - Salah satu lagu terhebat Anuar Zain 2011

Hi!

Dah dapatkan album terbaru 2011 daripada Anuar Zain? Kalau belum meh la dapatkan yang original. Lagu-lagu memang layan habis. Banyak lagu yang sedap dalam album terbabit. Saya suka semua lagu. Walaubagaimanapun, antara banyak-banyak lagu tersebut, lagu paling best bagi saya ialah Cinta Harus Memiliki. Best dari segi Vokal dia. Part tinggi memang superb!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search