JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

OOO: Status Agama si kacak Zachary Francis Ubu



Salam..

Petang ni nak cerita tentang sorang Hero yang cukup popular sekarang. Beliau bernama Zachary Francis Ubu. Beliau memulakan kerjayanya sebagai seorang penyanyi melalui kumpulan X-Factor disamping Fendy, Danny, Ivarn (Hafiz), dan Shah. Sekarang nampaknya beliau bergiat aktif dalam bidang lakonan drama dan Filem selain seorang lagi rakan seperjuangannya iaitu Danny. Mereka laris mungkin disebabkan paras rupa yang menarik.

Tentu ramai yang menonton drama si capik. Beliau merupakan Hero Filem tersebut. Salah satu perkara yang sangat meragukan peminat-peminatnya tentang status agama si zach ni. ramai yang fikir beliau telah memeluk agama Islam kerana kerap melakonkan watak seorang lelaki Islam. Beliau juga ada memberikan Salam. Namun, sebenarnya, beliau masih lagi beragama Kristian.

Kebetulan sy terjumpa profile Facebook zach dan telah add beliau sebagai seorang rakan. Nasib baik zack approve my friend request. Daripada sana, saya pernah menghantar private message kepada beliau. dalam gambar diatas, ada sejadah di bahagian belakang beliau. So, banyaklah pertanyaan tentang status agama beliau. Bagaimanapun, beliau menjelaskan bahawa sejadah itu adalah milik tuan rumah semasa beliau berlakon drama si capik. Beliau tidak tahu sebenarnya benda itu adalah sejadah.

Itu sahaja sedikit cerita tentang zach X-Factor. Sekian sahaja. Salam..



8 ulasan:

  1. horn laa akak bile tgk zach ni jeling stim mcm tu.. ;p

    BalasPadam
  2. Anak buah zach ialah sepupu sy..

    BalasPadam
  3. Bila da famous jd artis sume nk ngaku family la sepupu la..bodo je xpenting pon org xnk taw pasal ko org xkenal ko pon...semak je

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^