| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Sabtu, 12 Februari 2011

Kerana secebis pesanan SMS, amah mati jatuh dari tingkat 8


Salah satu tajuk berita yang pingu baca baru-baru ini. What do you think? Memang sangat-sangat bodoh kalau dia wat benda macam ni. bayangkan dia nak turun dari tingkap 8 sebuah apartment hanya guna pintalah lampin and selimut?? Giler ke? Pingu kalau disuruh guna tali yang cukup besar dan kuat pun tak berani. Tepai minah indon ni berani dan akhirnya membawa tragedi.. Hal ini berlaku hanya kerana secebis sms dari kekasih hati!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Jumaat, 11 Februari 2011

Lirik Lagu Tomok - Bagaikan Bidadari


Hye.. baru-baru ni terdengar radio satu lagu yang agak enak, nyanyian dari Tomok iaitu lagu yang berjudul bidadari. Best gak. layanzz jugak lagu ni. Kalau korang nak nyanyi sama-sama meh Pingu bagi Lirik:

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Rabu, 9 Februari 2011

Datuk Siti bersama Bayi Comelnya?


wah wah... comeynya baby tu.. menatapnya sangat menyentuh hati keibuan Datuk Siti Nurhaliza. senyap-senyap ya datuk Siti Nurhaliza. Eh! Korang jangan buat kesimpulan awal yer.. Baby itu bukan anak Datuk Siti. Akan tetapi, melihat reaksinya, beliau sangat-sangat kepingin untuk menimang cahaya mata. Marilah sama-sama kita doakan beliau cepat menimang anak sendiri.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search