JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Mengenai Dr Rozmey mengasas Jus Mate 5

Salam..

Korang mesti kenal dengan seorang insan yang cukup berjaya dengan produk melangsingkan badan yang terbukti telah berjaya menurunkan berat badan ramai penggunanya. Beliau telah menghasilkan produk jus mate 5 yang hebat. Sekarang beliau dah jutawan!

Tak beberapa ketika yang lepas, Dr Rozmey telah menjadi penerbit filem pula uols.. Filem yang diterbitkan berjudul "Dua Alam" Punyalah berapi-api beliau katakan bahawa filemnya bakal meletops dan menghasilkan kutipan yang maha dasyat! Tapi hasilnya? Nan Hadoo... I pun tak pergi menonton sebab kawan-kawan pun kata hampeh. Tapi aku respect la si Dr Rozmey ni kerana confident level dia yang tinggi tu haha..

Aku pi jalan-jalan menyusuri talian internet terjumpalah 3 keping gambar yang perghh nak nanges sey aku tgok. Korang yang kutuk-kutuk Dr Rozmey korang hadoo kereta Ferrari? xdok kan? Hahaa.. So tak payahla nak kutuk-kutuk sangat kejayaan orang. Yang penting korang jadikanlah dia ikon untuk berjaya.

Nah layan la kete nih:




p/s: Dr Rozmey your hairstyle tu.. aww.. hehee unik tapi I xberapa nak berkenanlah.. hahaa =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^