| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Rabu, 4 April 2012

WOW: Bentuk Awan yang menarik

Awan.. Semua orang tahu kan. Awan berada di angkasa yang terbentuk daripada wap-wap air yang naik ke udara. Awan nano pula adalah lagu popular Hafiz Af. Hehe. Mr.PiNGu suka tengok awan. Malaysia memang terkenal dengan negara yang panas dan lembab sepanjang tahun dimana ia memiliki awan yang banyak. Kalau memandang awan di angkasa, saya seringkali terbayang akan wajah-wajah atau bentuk makhluk yang pelbagai yang terhasil daripada imaginasi saya terhadap bentuk awan tersebut. Jika anda bernasib baik, anda akan berpeluang melihat bentuk awan yang cukup indah. So, disini saya kongsi sikit pelbagai bentuk awan yang menarik yang terdapat di pelbagai negara di dunia.

Awan berbentuk ombak yang sekata

Bentuk awan ni cukup menyeramkan.. Seolah-olah bumi ditutupi kelambu

Awan ini juga berbentuk seram

Awan ini berbentuk cukup cantik. Seolah-olah asap yang terhasil daripada letupan bom atom

Awan ni pula? cantik sungguh macam puting beliung yang berputar

Bentuk awan ini? Ermmm.. tak tau nak komen

Panjang betul awan ini, macam ular!

Ni awan daripada Segamat, Johor.. Macam Tsunami Mega pula. seram!

Melihatkan awan sahaja kita sepatutnya Kagum dengan ciptaan yang Maha Esa yang tiada tandingannya.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

4 ulasan:

Papa Mifz berkata... |Reply|

wah cantek la gambar2 awan tuh semuo...ciptaan yg agung kan...

Mr.PinGu berkata... |Reply|

Ciptaan yang maha agung memang tiada tandingan.. Indah sungguh :)

Boni JLL3 berkata... |Reply|

ada yang cantik dan ada yang menyeramkan.. Subhanallah

Mr.PinGu berkata... |Reply|

@Boni JLL3

aku paling seram tgok awan mendung yang sgt2 tebal dan menjadikan waktu siang seolah2 maghrib.. huhuhu semacam seram je aku rasa

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search