| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Isnin, 9 April 2012

ERK: Ramas payudara Rozita Che Wan

Adoi.. kalau dah namanya lelaki, imaginasi memang macam-macam. Sapa tak tahu akan kejelitaan luar biasa seorang wanita bernama Rozita Che wan. Meskipun usianya sudah menjangkau 38 tahun, namun kejelitaan beliau menjadi igauan bukan sahaja golongan lelaki berusia namun lelaki muda juga. Tarikan Rozita Che Wan bukan sahaja kepada paras rupanya yang jelita malahan asetnya yang paling berharga itu, iaitu bahagian "ehem" di dada.

Saiz yang agak luar biasa tu memang bisa meruntuhkan iman seorang lelaki. Aku akui kecantikan beliau. Yang kelakarnya ada pula orang yang kata nak ramas tetek si Rozita Che wan ni. Sabar je lah aku. Imaginasi yang mengarut. Aku cakap kat diorang yang "Korang ni dah layak dah kahwin! gatal sangat!!" Lagipun bukan takde awek lain kat luar yang jelita macam Rozita Che wan ni ada je. Kena pandai cari. Haha tapi kalau korang pilih yang jelita je untuk buat isteri karang kalau semua dah kendur adakah hati korang akan turut kendur? Justeru, carilah calon isteri kerana peribadinya, akhlaknya yang terpuji kerana itulah kebahgiaan rumahtangga yang sejati sehingga ke akhir hayat nanti.

Sekian sahaja daripada Mr.PiNGu~

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search