| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Rabu, 14 Julai 2010

Kisah Hitler yang disembunyikan Dunia barat


tadi masa buat blogwalking, saya terjumpa satu artikel yang sangat menarik tentang Hitler. Kalau sebut je pasal Hitler, ramai yang tergambar akan kekejamannya yang pernah dilakukan suatu masa dahulu. namun setelah membaca artikel di satu blog ni, saya rasa ia cukup menarik. kebenarannya saya tak pasti, sama ada Hitler jujur dalam tindakannya atau ada propaganda lain. maklumat lanjut sila baca disini:

http://www.saichou.com/2010/07/adolf-hitler-tidak-pernah-memusuhi.html

Tajuk Topik ini adalah:

Adolf Hitler tidak pernah memusuhi Islam? - Dari Sudut Kisah Yang Jarang Kita Dengar

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

24 ulasan:

nad_dd257 berkata... |Reply|

betui ke pingu bg 2?? awat nad xle bka?? :s

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hiuu. link dh broken agaknya.. erm.. dlm forum pun ada.. Pingu ada letak.. moh la carik hahaha

nad_dd257 berkata... |Reply|

adeh.. nk mncari tu bole sesat 189 kali nad.. mcm nk cari harta karun da.. hukhuk..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahha.. yeke sesat camtu sekali.,.. kasihan 2

nad_dd257 berkata... |Reply|

yela.. bila nak cari blik tu.. adoyai.. fenin2..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

pakaila GPS.. bak kata nabil raja lawak/./ cari yg ada suara beyonce sekali hahaa

nad_dd257 berkata... |Reply|

hikhik.. tapi idak ler berfungsi gps kt taman pingu tu.. "D

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaa kene try le.. ce try ce try hehee

nad_dd257 berkata... |Reply|

tamo3.. u kna bg direction trus. kt mne?? hikhik..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahahaaa xtrill la.. kne cari sendiri baru best!

nad_dd257 berkata... |Reply|

waa... bile nak jumpe kalo gitu.. hukhuk.. :s

Mr.PinGu berkata... |Reply|

heh kene usaha lbh

nad_dd257 berkata... |Reply|

hukhuk.. xle dpt la ni.. :s

Mr.PinGu berkata... |Reply|

heheheee.... jgn give up tauu

nad_dd257 berkata... |Reply|

penat goda u dr td.. x pt gak.. adeh.. he3.. :p
yela.. free2 nnti nad cari k.. :D

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehee tulung inform katak dlm blog juga ye.. byk sgt..

nad_dd257 berkata... |Reply|

baik...! setakat ni tak jumpa lagi.. yg jumpe burung je.. :p

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hah ok baguss tp lg byk dlm blog ni dr forum kalau tak silap tentang katak

nad_dd257 berkata... |Reply|

yke?? byk sgt lak nk bka satu2.. adeh.. :s

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe ala.. buka la sket2 hehee

nad_dd257 berkata... |Reply|

rasenye smpai thun dpan baru abih bka.. hukhuk..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaha xpe.. biar lambat ccput sedot asal selamat hehe

nad_dd257 berkata... |Reply|

asenye ccput sedut pun cpat lagi kot.. :p

Mr.PinGu berkata... |Reply|

haha dia dh majuk xmo2 masuk da porem haha

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search