JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Rabu, 14 Julai 2010

Kisah Hitler yang disembunyikan Dunia barat


tadi masa buat blogwalking, saya terjumpa satu artikel yang sangat menarik tentang Hitler. Kalau sebut je pasal Hitler, ramai yang tergambar akan kekejamannya yang pernah dilakukan suatu masa dahulu. namun setelah membaca artikel di satu blog ni, saya rasa ia cukup menarik. kebenarannya saya tak pasti, sama ada Hitler jujur dalam tindakannya atau ada propaganda lain. maklumat lanjut sila baca disini:

http://www.saichou.com/2010/07/adolf-hitler-tidak-pernah-memusuhi.html

Tajuk Topik ini adalah:

Adolf Hitler tidak pernah memusuhi Islam? - Dari Sudut Kisah Yang Jarang Kita Dengar

24 ulasan:

  1. betui ke pingu bg 2?? awat nad xle bka?? :s

    BalasPadam
  2. hiuu. link dh broken agaknya.. erm.. dlm forum pun ada.. Pingu ada letak.. moh la carik hahaha

    BalasPadam
  3. adeh.. nk mncari tu bole sesat 189 kali nad.. mcm nk cari harta karun da.. hukhuk..

    BalasPadam
  4. hahha.. yeke sesat camtu sekali.,.. kasihan 2

    BalasPadam
  5. yela.. bila nak cari blik tu.. adoyai.. fenin2..

    BalasPadam
  6. pakaila GPS.. bak kata nabil raja lawak/./ cari yg ada suara beyonce sekali hahaa

    BalasPadam
  7. hikhik.. tapi idak ler berfungsi gps kt taman pingu tu.. "D

    BalasPadam
  8. hahaa kene try le.. ce try ce try hehee

    BalasPadam
  9. tamo3.. u kna bg direction trus. kt mne?? hikhik..

    BalasPadam
  10. hahahaaa xtrill la.. kne cari sendiri baru best!

    BalasPadam
  11. waa... bile nak jumpe kalo gitu.. hukhuk.. :s

    BalasPadam
  12. hukhuk.. xle dpt la ni.. :s

    BalasPadam
  13. heheheee.... jgn give up tauu

    BalasPadam
  14. penat goda u dr td.. x pt gak.. adeh.. he3.. :p
    yela.. free2 nnti nad cari k.. :D

    BalasPadam
  15. hehee tulung inform katak dlm blog juga ye.. byk sgt..

    BalasPadam
  16. baik...! setakat ni tak jumpa lagi.. yg jumpe burung je.. :p

    BalasPadam
  17. hah ok baguss tp lg byk dlm blog ni dr forum kalau tak silap tentang katak

    BalasPadam
  18. yke?? byk sgt lak nk bka satu2.. adeh.. :s

    BalasPadam
  19. hehe ala.. buka la sket2 hehee

    BalasPadam
  20. rasenye smpai thun dpan baru abih bka.. hukhuk..

    BalasPadam
  21. hahaha xpe.. biar lambat ccput sedot asal selamat hehe

    BalasPadam
  22. asenye ccput sedut pun cpat lagi kot.. :p

    BalasPadam
  23. haha dia dh majuk xmo2 masuk da porem haha

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...