JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Adik saya masuk Universiti Kebangsaan Malaysia

salam semua.. saje Pingu wat entry nih. td siang (4.7.2010) hantar adik saya masuk UKM Bangi kursus Psikologi. walaupun pelik bunyinya tp saya doakan yang terbaik untuk dia sbb itu pilihan dia. apa-apapun sy bersyukur dia berjaya ke universiti walaupun asalnya sy xyakin dia mampu ke tahap ini. segalanya atas usaha keras dia.

cerita asalnya, adik sy ni bukanlah jenis pelajar pintar. dari dulu lagi pelajaran dia sederhana sahaja. sehinggalah SPM dia mendapat keputusan kurang memberangsangkan. dia aliran sains tp dengan result yang agak teruk dia telah masuk form 6 dengan menukar ke aliran sastera. saya rasa itu sahaja pilihan yang ada sebab dia xleh masuk sains.

Saya rasa dia telah berusaha sebaik mungkin tingkatan 6 sehingga memperoleh 3 A, 1 A-, dan 1 B- (CPA = 3.92).. jauh lebih baik dari keputusan SPM..

Rasa bangga sebab dia berusaha keras walaupun dia bukan pelajar yang bijak asalnya. Hope dia berjaya menamatkan pengajian Universiti walaupun tidak mendapat ijazah kelas pertama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^