JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Yuna - penyanyi berbakat besar

Yuna.. satu nama yang cukup simple.. sesimple orangnya.. but apa yang penting, muzik yang dibawakannya.. segar! Yuna.. seorang Muzikal yang "brilliant" .. Muzik yang dibawakannya cukup tersendiri dan segar menepati citarasa muda mudi masakini. percaturan gadis ini cukup berjaya. bermula dengan single "Dan sebenarnya" benar-benar menaikkan nama gadis kecil molek ini. personally I terpikat ketika pertama kali mendengar lagu tersebut.. suaranya yang sempoi bersahaja cukup menarik.. saya membayangkan dia seorang gadis seksi yang manja.. namun, fikiran sy silap kerana dia gadis manis bertudung! mmg bagus sekali penampilannya. tak perlu sexy untuk berjaya.

single "dan sebenarnya" benar-benar membawa tuah kepada gadis manis ini apabila berjaya mendapat tempat ke-2 dalam Anugerah Juara lagu ke 25 manakala di Anugerah Industri Muzik, lagu ini berjaya mendapat anugerah Lagu Terbaik.

Yuna.. saya kira satu bintang yang memberi dimensi baru dlm Muzik tanah air.. semoga beliau lbh success pada masa-masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^