JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Isnin, 12 Julai 2010

Video: Sotong Peramal Piala Dunia 2010



Inilah dia sotong peramal yang dibela di German yang dikatakan berjaya meramal tepat 6 perlawanan bola sepak berturut2 kelakar la.. rasanya itu kebetulan je. dari video pun dilihat yang dia ambil makanan berdasarkan kotak yang paling dekat.. rasanya yang meramal tepat ialah orang yang masukkan makanan tu la kekek.. boleh begitu? hehe.. pe2pun layanzzzz je.. jgn percaya kuasa sotong kerana itu tahyul je..

4 ulasan:

  1. he3.. tu sume tahyul toyol jek.. :p

    BalasPadam
  2. hehe tp petua kebarangkalian telah dilepasi wakaka

    BalasPadam
  3. camne dorang leh tepk cara ni ek?? hukhuk

    BalasPadam
  4. hahah ala.. kebetulan je tu.. ramai yg geram kat sotong tu siap nak masak lagi.. hahaaa kelakar glerr

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...