JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Kemana Misha Omar sekarang?


Hai semua.. masih ingat lagi kepada Makcik diatas (sorry.. saje je panggil makcik) hehe.. sapa tak kenal artis kelahiran kelantan yang memiliki Vokal merdu dan membuai kalbu. Misha Omar nama kormesialnya. Semasa awal kemunculannya, dia seakan ditenggelami rakan seperjuangan iaitu Siti Sarah Raissuddin yang lebih menyerlah terutamanya semasa anugerah industri Muzik 2003 namun selepas itu, Misha Omar menenggelamkan sarah Raissuddin iaitu semasa Anugerah Juara Lagu 2003 dan namanya mekar selepas itu dengan beberapa siri kemenangan. Misha Omar juga berjaya merampas kategori Vokal pilihan wanita pada anugerah era yang selama ini menjadi milik Datuk Siti Nurhaliza (semasa itu Siti Nurhaliza belum dapat ttle Datuk). Misha juga menjadi artis yang diakui kehebatan Vokalnya dengan memenangi dua tahun berturut-turut di anugerah juara lagu. Namun sekarang ini nama Misha seakan-akan hilang dari Industri seni dan saingannya Sarah Raissuddin pula naik lebih-lebih lagi selepas menyertai OIAM dan WCOPA.

Hope makcik Misha kembali mewarnai industri tanahair. ~

Note: Lupe pulak Misha Omar menang besar masa AIM tahun lepas.. hehe

2 ulasan:

  1. Misha Omar sore mcm siti..more like merdu~
    no wonder, misha & liza hanim menang vokal terbaik

    kekdahnye sore mcm ZZ, Sarah (nyaring tinggi) kurg mendpt penghargaan sbg vokal terbaik dlm mana2 anugerah~

    BalasPadam
  2. Malaysia ramai artis berVokal hebat cuma kurang mendapat tempat sahaja.. Cthnya Nikki, Idayu, Dia Fadila, farahdia, Deja Moss masing2 bervokal hebat tapi tak ramai nampak. Yang kita nampak hanya Siti, Misha, Dayang, Ziana Zain..

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^