JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Aksi terlampau, Seks, Lucah & Skandal, video 3gp


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!


Heloo semua. Saje je aku bagi satu tajuk yang panas... haha.. dengan harapan ramai yang masuk thread ni. So, kepada yang tertipu dengan tajuk tu. sorry ye. aku xberminat nak tepek video atau gambar berkaitan seks, aksi terlampau, lucah atau apa-apa skandal.


aku saje bukak thread ni sbb dari pengamatan aku yang selalu tgok carian kat google, keywords camtu memang laris betul. even traffic yang masuk ke website aku ni pun ada org gune perkataan sedemikian.. adeh.. aku pun tak paham. tapi memang di internet artikel2 atau apa jua bahan pornografi sebegitu sangat-sangat banyak dan tak mampu lagi nak disekat. so, ia bergantung kepada individu memilih sama ada mahu access ataupun meninggalkan dari melihat bahan-bahan xbermaruah tu.

ok. yang aku xpaham ialah penglibatan anak-anak melayu selaku "Pelakon" dlm video atau artikel macam ni. agak memalukan la. adakah anak-anak melayu dan hilang jati diri dan hilang nilai-nilai ketimuran yang mementingkan adab kesusilaan? memang hal ini amat parah sekarang. Lihat sahaja kes-kes pembuangan bayi yang sangat menyedihkan. pandai buat.. sedap kan? bila dah mengandung, tau takut.. anak tak berdosa menjadi mangsa kekejaman kamu. memang dasar tak guna. Haiwan pun tau sayang anak. walaupun anak haram atau status luar Nikah, dia berhak hidup. dia tidak bersalah. yang besaLah ialah "ibu bapanya"

dalam hal ini, kita kene muhasabah diri. dimana silapnya? bagaimana membendung perkara ini dari terus berleluasa? Justeru, amat penting pendedahan "pendidikan Seks" secara sihat yang menggalakkan hubungan yang halal sahaja. penerapan nilai-nilai agama juga perlu sebagai benteng menjauhkan individu dari melakukan perkara yang keji ini.

sekian sahaja untuk hari ini.. ada apa-apa komen sila tinggalkan disini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^