JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Tom (myStarz LG) cedera diserang?

Baru saja mengeluarkan kenyataan dalam Melodi tengah hari semalam, berhubung dakwaan mengatakan dia membelasah seorang wanita yang sedang sarat mengandung serta mengadakan hubungan sulit dengan suami wanita tersebut, juara program realiti Mystarz LG musim ketiga, Tom, cedera diserang sekumpulan lelaki di Damansara pada petang yang sama.

Kejadian berlaku kira-kira jam 5.30 petang di tepi jalan raya berdekatan dengan sebuah restoran apabila Tom serta pasangan suami isteri tersebut bertemu dengan ahli keluarga wanita terbabit bagi menyelesaikan kemelut yang melanda.

Difahamkan, sebelum pertemuan tersebut diadakan, keluarga wanita terbabit telah membuat satu sidang media di kediaman mereka susulan kenyataan Tom di Melodi yang telah mengguriskan hati pihak mereka.

Namun, tujuan murni mengadakan pertemuan tersebut akhirnya berkesudahan dengan pergaduhan apabila Tom tiba-tiba diserang oleh seorang lelaki ketika sedang duduk berbual dengan salah seorang ahli keluarga wanita terbabit.

Ditumbuk dan disepak terajang
Pada awalnya, pertemuan tersebut berlangsung secara aman namun tanpa diduga, Tom ditendang oleh seorang lelaki yang secara tiba-tiba menyerangnya. Akibat serangan itu, Tom atau nama sebenarnya Raja Farah Afzal Raja Ikram, terbaring di atas jalan.

Belum puas dengan tindakannya, lelaki terbabit sekali lagi cuba menyerang Tom dan akibat serangan itu, Tom mengalami kecederaan di muka, kaki dan perut. Selain di sepak terajang, Tom turut ditumbuk dan dipukul di seluruh badan.

Keadaan menjadi lebih kecoh apabila pada masa yang sama, rakan lelaki Tom yang juga merupakan suami wanita terbabit turut bergaduh dengan anggota keluarga yang lain sehingga menggemparkan orang ramai yang berada di situ.

Bagaimanapun, pergaduhan itu dapat dileraikan oleh beberapa anggota keluarga yang lain sebelum Tom dan rakan lelakinya bersama seorang lagi lelaki membuat laporan di Balai Polis Damansara yang terletak kira-kira hanya 50 meter dari tempat kejadian.

Tom bersetubuh dengan suami orang?

Kemelut ini bermula apabila Tom membantu pasangan suami isteri terbabit menumpang di rumahnya di Pangsapuri Meranti, Sri Damansara tanpa kebenaran keluarga wanita terbabit.

Difahamkan, keluarga pihak wanita tidak merestui hubungan anaknya dengan lelaki terbabit sehingga sanggup membuat apa saja bagi memisahkan pasangan tersebut. Akibatnya, pasangan terbabit meminta pertolongan Tom untuk menumpang di rumahnya.

Ketika itulah, timbul cerita kurang enak yang dilemparkan kepada Tom mengatakan dia membelasah wanita terbabit yang ketika itu sedang sarat mengandung. Malah, si suami turut sama membelasah isterinya sehingga lebam serta mencucuhnya dengan puntung rokok.

Tidak cukup dengan itu, Tom dengan suami wanita tersebut telah mengadakan persetubuhan di depan isterinya. Ekoran tidak tahan dibelasah dengan si suami, wanita terbabit melarikan diri sehingga menyebabkan air ketumbannya pecah.

Sejauh mana kesahihan cerita ini hanya pihak mereka saja yang tahu, namun menurut kenyataan Tom dalam Melodi, dia mengakui mengenali lelaki tersebut sejak di bangku persekolahan malah pernah berkasih dengan lelaki tersebut. Namun, semua itu telah berakhir dan mereka kini hanya berkawan rapat.

Malah ketika muncul di Melodi, Tom turut bersama dengan pasangan suami isteri terbabit yang turut membuat kenyataan berkaitan kemelut yang melanda. Tom berkemungkinan akan mengadakan satu sidang media khas bagi menceritakan perkara yang sebenar selain membersihkan namanya dari terus difitnah oleh keluarga pihak wanita tersebut.

Diharap isu ini tidak diperbesar-besarkan lagi dan dapat diselesaikan dengan baik oleh kedua-dua belah pihak. Maklumlah bak kata pepatah, air yang dicincang tidak akan putus, begitulah juga dengan hubungan kekeluargaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^