JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Kondom bergigi : Beri pengajaran buat perogol!


AFRIKA SELATAN: Satu kondom bergigi direka khusus untuk wanita sebagai senjata mmepertahan diri dilancarkan di Afrika Selatan, baru-baru ini.

‘Rape-AXe... Lihat seterusnya..’ diilhamkan Dr Sonnet Ehlers empat dekad lalu. Ketika itu, Ehlers yang berusia 20 tahun bertugas sebagai penyelidik perubatan menemui mangsa rogol yang dianggapnya bagaikan mayat hidup.

Dalam temu bualnya bersama CNN, Ehlers melaporkan mangsa memberitahunya, “Alangkah bagusnya jika saya punya gigi pada alat sulit saya” dan Ehlers berjanji akan mencipta alat seumpama itu bagi membantu wanita lain. Sebagai menepati janjinya, Ehlers mencipta ‘Rape-Axe’ yang mempunyai gigi dan berfungsi mencengkam alat sulit lelaki ketika melakukan hubungan seksual.

Alat berkenaan hanya boleh dibuka pakar perubatan. “Sekiranya alat ini berfungsi, lelaki terbabit tidak boleh berjalan ataupun buang air kecil,” ” jelas Ehler. - Agensi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^