JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

WOW: Wajah Anuar Zain Terbaru 2012

Anuar Zain yang sudah pun berusia 40-an masih dianggap sebagai salah seorang penyanyi lelaki paling HOT masakini. Peminat Anuar Zain ramai tak kira tua muda. Walaupun sudah berada pada usia ini, Anuar Zain masih memilih untuk hidup sebagai seorang bujang walaupun hakikatnya beliau mampu untuk mendapatkan wanita yang jelita sebagai teman hidupnya. Mungkin beliau sangat menumpukan tentang kariernya dan kesibukannya menidakkan kemahuannya untuk berkahwin. Sapa tahu.

Tidak lama sebelum ini ada kawan katanya pernah terserempak dengan Anuar Zain. Katanya wajah Anuar zain yang handsome tu dah berubah betul la. Matanya jadi macam sepet sikit. Mungkin kesan daripada rawatan wajah yang baru dilakukan oleh beliau. Bentuk rawatan wajah hanya tuan punya badan yang tahu. So disini saya lampirkan dua keping gambar terbaru beliau. Lihat dan nilaikan sendiri. ;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^