JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

WOW: Mentor 6 kumpulan B: Puteri Caroline Mantap

Semalam saya sempat menonton persembahan protege dan mentor Ella. Apa yang boleh saya katakan protege Ella iaitu Puteri Coroline memiliki suara dan teknik vokal yang sangat baik. Saya kagum dengan persembahan beliau pada malam semalam. Konsert pertama menunjukkan beliau meninggalkan jauh peserta-peserta lain dengan markah sebanyak 71 berbanding protege Adam - 52 dan protege Fauziah Ahmad daud - 54.

Namun, masih ada 3 lagi persembahan yang bakal diadakan yang bakal menentukan nasib peserta sebelum ke peringkat separuh akhir. Peringkat separuh akhir akan menampilkan dua sahaja peserta daripada setiap kategori manakala peringkat akhir 2 orang peserta.

Ramalan saya ialah protege Faizal Tahir dan Protege Ella bakal mara ke akhir. Namun, tidak boleh juga menafikan kemampuan peserta lain seperti protege Ramlah Ram yang masih ada ruang untuk menonjolkan kebolehannya. Apa-apapun kita nantikan sehingga ke akhir.

2 ulasan:

  1. wah..tahniah kat ella sebab pandai cari protege yang bermutu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan bony? Bagus suara protege ella.. Ada aura utk jd juara kalau kena dgn lagu yg dibawakannya..

      Padam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^