JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

datuk Siti Nurhaliza Tercalon Lagi Anugerah Bintang Popular 2011??


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO


Seperti biasa, anugerah gilang gemilang anjuran berita harian akan dianjurkan bagi meraikan populariti sebahagian selebriti di Malaysia dalam pelbagai kategori. Dan Anugerah yang biasanya ditunggu - tunggu ialah bagi calon Anugerah Bintang Paling Popular. Jika tahun lepas, Shaheizi Sham telah memenanginya, tahun ini siapa pula?



Untuk pengetahuan anda, ada satu kategori baru yang bakal ditambah iaitu kategori Seri Perak. Dalam kategori ni, semua pemenang Anugerah Bintang Paling Popular pada tahun-tahun sebelumnya akan dipertandingkan semula bagi merebut pemenang dalamm kategori ini. Nampaknya dalam senarai, Datuk Siti Nurhaliza telah dicalonkan juga kerana beliau merupakan pemenang pada tahun-tahun sebelumnya.

Umum diketahui bahawa datuk Siti Nurhaliza sudah tidak mahu dicalonkan dalam mana-mana kategori dalam penganjuran majlis ini. Adakah Datuk Siti akur dengan pencalonan beliau dalam kategori khas ini? Kita tunggu dan lihat sahaja.

Bagi anda yang tidak tahu, calon-calon dalam kategori ini adalah:

1) Aishah
2) Zainal Abidin
3) Eman Manan
4) Sofia Jane
5) Datuk M. Nasir
6) Ziana Zain
7) Datuk Siti Nurhaliza
8) Rosyam Nor
9) Saiful Apek
10) Mawi
11) Nabil
12) Shaheizi Sham

bagi anda yang ingin mengundi, anda bolehla masuk ke laman web ini:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^