| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | DOKTOREMAS | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Selasa, 15 Disember 2009

Peguam materialistik

Seorang peguam yang sangat berjaya memberhentikan Mercedes Benz siri S terbarunya di depan pejabatnya.. ketika dia membuka pintu keretanya.. sebuah lori melintas terlalu dekat menyebabkan terlanggar dan menerbangkan pintu kereta itu sekaligus menghentam bahagian depan Mercedesnya dgn kuat..

Orang ramai segera datang berkerumun dan mereka melihat peguam itu menjerit-jerit dan menangis dengan histeria sambil menunjuk keretanya yang sudah kemek itu.

Beberapa minit setelah dia dapat menguasai emosinya, beberapa orang menggeleng-gelengka n kepala dan memandang hina kepada peguam itu. Seorang dari mereka berkata, "Saya tidak sangka yang sifat matrelialistik engkau sudah keterlaluan dan mata duitan. engkau hanya pentingkan harta dan tidak pentingkan benda lain"

"kenapa engkau berkata demikian?", tanya si peguam

lelaki itu menjawab.. "Tidakkah engkau tahu yang lengan kiri engkau terputus diseret lori tadi?"

"Ya Tuhan!!", jerit si peguam tadi dengan kuat.. "Di mana jam tangan Rolex saya?!!"

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

17 ulasan:

nad_dd257 berkata... |Reply|

:o dasyatnye peguam ni

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaha... jom Rolex lbh penting dr tangan!

nad_dd257 berkata... |Reply|

2 la pasai.. ade ke ptt.. ish3..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe nad pulak? kalu diberi pilihan antara tangan dgn kaki man yg nak?

nad_dd257 berkata... |Reply|

:o tgn n kaki?? i nk dua2.. hikhik.. tamo pilih2.. :p

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe dh agak dah,.. hehe tp sy nak potong salah satu!

nad_dd257 berkata... |Reply|

:o nape pulak..??? :s

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehheeee sajeerrr.. kekkeee

nad_dd257 berkata... |Reply|

eik suka2 je dia nak potong2.. nk kna bako ke?? hukhuk..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe bakor la.. I kan sejuk. xpe.. nanti rasa suam2 jeee =p

nad_dd257 berkata... |Reply|

cis! i rendam dlu ngan air panas. pastu baru bako.. hikhik

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaaaa... I sejuk yg sejukk sgt2

nad_dd257 berkata... |Reply|

xpe3.. i rendam dlm minyk mndidih 2 e3 kli hlg la sjuhnye.. :p

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hiu xmo kalah yerr

nad_dd257 berkata... |Reply|

eh of coz of coz.. hikhik.. :p

Mr.PinGu berkata... |Reply|

heheheeee.. I sejuk tahap -100000000 0C

nad_dd257 berkata... |Reply|

tak kira.... i rendam jugak sampai u punye suhu trun.. hakhakhak..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search