| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Selasa, 15 Disember 2009

Tekanan Perasaan

Oleh kerana tekanan jiwa selama beberapa bulan Alin telah pergi berjumpa seorang doktor pakar jiwa

Alin : Doktor, saya telah mengalami tekanan jiwa dan terasa ingin membunuh diri

Doktor : Apa yang menyebabkan awak berasa sebegitu

Alin : Saya telah hilang pekerjaan, ditinggalkan kekasih dan dimalukan di dada akhbar, semua orang memandang saya hina, saya nak saman balik pun takde duit.

Doktor : Saya cadangkan awak berhijrah ke negara lain

Alin : Camna Dotor? Saya takda duit

Doktor : Awak boleh pakai duit saya dahulu

Alin : Tak perlu Doktor bersusah payah, saya pun telah merancang untuk berpindah ke alam barzakh

Doktor : Ehh, jgan pergi sana, saya baru balik dari sana, (sambil menunjukkan belakangnya yang kena libas sebab tak solat subuh)

Alin : Doktor jgn risau, saya tak pernah tinggal solat. Tapi heran, camna Doktor kembali ke sini semula?

Doktor : Saya mintak kebenaran malaikat tu untuk ambil kain kapan saya yang tertinggal di rumah

Alin : ?????

Tiba-tiba Nurse hospital masuk

Nurse : Maafkan kami Cik Alin, pesakit ni memang selalu terlepas dan menyamar jadi Doktor…..


^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

3 ulasan:

nad_dd257 berkata... |Reply|

lepas kjdian 2.. alin pun mnjdi gila... hikhik

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaha kelakar kan.. xbleh blah punyer doktor...

nad_dd257 berkata... |Reply|

tu la.. nad ade tgk gak mcm ni.. dlm cite adnan sempit... die duk la cite maslh die kt dktr.. upenye dktr tu pskit gak.. adeh.. sengal tol.. :D

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search