JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Selasa, 15 Disember 2009

Tekanan Perasaan

Oleh kerana tekanan jiwa selama beberapa bulan Alin telah pergi berjumpa seorang doktor pakar jiwa

Alin : Doktor, saya telah mengalami tekanan jiwa dan terasa ingin membunuh diri

Doktor : Apa yang menyebabkan awak berasa sebegitu

Alin : Saya telah hilang pekerjaan, ditinggalkan kekasih dan dimalukan di dada akhbar, semua orang memandang saya hina, saya nak saman balik pun takde duit.

Doktor : Saya cadangkan awak berhijrah ke negara lain

Alin : Camna Dotor? Saya takda duit

Doktor : Awak boleh pakai duit saya dahulu

Alin : Tak perlu Doktor bersusah payah, saya pun telah merancang untuk berpindah ke alam barzakh

Doktor : Ehh, jgan pergi sana, saya baru balik dari sana, (sambil menunjukkan belakangnya yang kena libas sebab tak solat subuh)

Alin : Doktor jgn risau, saya tak pernah tinggal solat. Tapi heran, camna Doktor kembali ke sini semula?

Doktor : Saya mintak kebenaran malaikat tu untuk ambil kain kapan saya yang tertinggal di rumah

Alin : ?????

Tiba-tiba Nurse hospital masuk

Nurse : Maafkan kami Cik Alin, pesakit ni memang selalu terlepas dan menyamar jadi Doktor…..


3 ulasan:

  1. lepas kjdian 2.. alin pun mnjdi gila... hikhik

    BalasPadam
  2. hahaha kelakar kan.. xbleh blah punyer doktor...

    BalasPadam
  3. tu la.. nad ade tgk gak mcm ni.. dlm cite adnan sempit... die duk la cite maslh die kt dktr.. upenye dktr tu pskit gak.. adeh.. sengal tol.. :D

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...