| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | DOKTOREMAS | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Selasa, 15 Disember 2009

Limau Nipis

suatu hari mak andir,menyuruh pak pandir ke pasar tani,untk membeli limau nipis,dan barangan keperluan lain. selang beberapa jam kemudian,pak pandir pun tiba di rumah dlm keadaan keletihan. lalu mak andir pun menegur,ada ke barang 2 yang saya suruh beli td? ada tapi cuma satu je yang saya x jumpa,jawab pak pandir. ha... barang apa? limau nipis,dah habis satu pasar saya ronda,dari hujung ke pangkal x juga jumpa, semua limau yang diorang jual bulat2, xde plak yang nipis2. hampeh tul laki aq ni la, sama cam ggblue.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

7 ulasan:

nad_dd257 berkata... |Reply|

cerdik sungguh pak pandir ni kan..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

bagus dibuat laki nad.. heheeee

nad_dd257 berkata... |Reply|

eik tamo.. skit jiwa t nad... hukhuk..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hahaha xpela.. melatih nad bersabar

nad_dd257 berkata... |Reply|

eik.. tak pyh... nad mmg penyabar... ops..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

eleh. yeke.. cebuktikan. hehe..

naak tanya soalah..

Siapakah menteri kewangan Mexico?

hahhaaa

nad_dd257 berkata... |Reply|

nk bukti cmne tu?? :p

hah?? ape tnye sokln tu lak.. :s
Ernesto Cordero..
wahh.. betui ke?? i blsh jek... hakhakhak..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW Sy :-)

Search