JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Selasa, 15 Disember 2009

Limau Nipis

suatu hari mak andir,menyuruh pak pandir ke pasar tani,untk membeli limau nipis,dan barangan keperluan lain. selang beberapa jam kemudian,pak pandir pun tiba di rumah dlm keadaan keletihan. lalu mak andir pun menegur,ada ke barang 2 yang saya suruh beli td? ada tapi cuma satu je yang saya x jumpa,jawab pak pandir. ha... barang apa? limau nipis,dah habis satu pasar saya ronda,dari hujung ke pangkal x juga jumpa, semua limau yang diorang jual bulat2, xde plak yang nipis2. hampeh tul laki aq ni la, sama cam ggblue.

7 ulasan:

  1. cerdik sungguh pak pandir ni kan..

    BalasPadam
  2. bagus dibuat laki nad.. heheeee

    BalasPadam
  3. eik tamo.. skit jiwa t nad... hukhuk..

    BalasPadam
  4. hahaha xpela.. melatih nad bersabar

    BalasPadam
  5. eik.. tak pyh... nad mmg penyabar... ops..

    BalasPadam
  6. eleh. yeke.. cebuktikan. hehe..

    naak tanya soalah..

    Siapakah menteri kewangan Mexico?

    hahhaaa

    BalasPadam
  7. nk bukti cmne tu?? :p

    hah?? ape tnye sokln tu lak.. :s
    Ernesto Cordero..
    wahh.. betui ke?? i blsh jek... hakhakhak..

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...