| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | DOKTOREMAS | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Selasa, 15 Disember 2009

Peguam materialistik

Seorang peguam yang sangat berjaya memberhentikan Mercedes Benz siri S terbarunya di depan pejabatnya.. ketika dia membuka pintu keretanya.. sebuah lori melintas terlalu dekat menyebabkan terlanggar dan menerbangkan pintu kereta itu sekaligus menghentam bahagian depan Mercedesnya dgn kuat..

Orang ramai segera datang berkerumun dan mereka melihat peguam itu menjerit-jerit dan menangis dengan histeria sambil menunjuk keretanya yang sudah kemek itu.

Beberapa minit setelah dia dapat menguasai emosinya, beberapa orang menggeleng-gelengka n kepala dan memandang hina kepada peguam itu. Seorang dari mereka berkata, "Saya tidak sangka yang sifat matrelialistik engkau sudah keterlaluan dan mata duitan. engkau hanya pentingkan harta dan tidak pentingkan benda lain"

"kenapa engkau berkata demikian?", tanya si peguam

lelaki itu menjawab.. "Tidakkah engkau tahu yang lengan kiri engkau terputus diseret lori tadi?"

"Ya Tuhan!!", jerit si peguam tadi dengan kuat.. "Di mana jam tangan Rolex saya?!!"

17 ulasan:

  1. hahaha... jom Rolex lbh penting dr tangan!

    BalasPadam
  2. 2 la pasai.. ade ke ptt.. ish3..

    BalasPadam
  3. hehe nad pulak? kalu diberi pilihan antara tangan dgn kaki man yg nak?

    BalasPadam
  4. :o tgn n kaki?? i nk dua2.. hikhik.. tamo pilih2.. :p

    BalasPadam
  5. hehe dh agak dah,.. hehe tp sy nak potong salah satu!

    BalasPadam
  6. hehheeee sajeerrr.. kekkeee

    BalasPadam
  7. eik suka2 je dia nak potong2.. nk kna bako ke?? hukhuk..

    BalasPadam
  8. hehe bakor la.. I kan sejuk. xpe.. nanti rasa suam2 jeee =p

    BalasPadam
  9. cis! i rendam dlu ngan air panas. pastu baru bako.. hikhik

    BalasPadam
  10. hahaaaa... I sejuk yg sejukk sgt2

    BalasPadam
  11. xpe3.. i rendam dlm minyk mndidih 2 e3 kli hlg la sjuhnye.. :p

    BalasPadam
  12. eh of coz of coz.. hikhik.. :p

    BalasPadam
  13. heheheeee.. I sejuk tahap -100000000 0C

    BalasPadam
  14. tak kira.... i rendam jugak sampai u punye suhu trun.. hakhakhak..

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW Sy :-)