JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Iklan Innity Meriah


Hi! Saya tahu ramai teruja pasal innity, lebih-lebih lagi apabila blog-blog mereka berjaya melepasi syarat memohon innity. Lebih menggembirakan apabila pemohon berjaya mendapatkan status sebagai salah seorang "Publisher" innity yang mana mereka boleh memaparkan iklan-iklan daripada innity di blog mereka.

Ramai blogger yang mengidamkan innity kerana innity merupakan syarikat pengiklanan besar yang cukup exclusive dimana tidak semua orang mampu menggunakan innity kerana syarikat ini mengenakan syarat yang sangat ketat dalam memohon. 

Blog saya bernasib baik sebab saya diperkenalkan kepada innity seudah lama, dimana pada waktu tersebut syarat untuk memohon innity hanyalah memiliki 3000 unique visitor sebulan berbanding sekarang 40,000!

Yang best tentang innity, iklan yang pelbagai jenis dengan bayaran yang cukup tinggi berbanding syarikat pengiklanan lain, alternate ad yang mana ia boleh rotate iklan dari syarikat lain jika innity tiada iklan untuk dipaparkan. dan lain-lain lagi.

Biasanya, pada awal-awal tahun, iklan yang running dalam blog sangat meriah kerana banyak syarikat yang menggunakan innity sebagai media mempromosikan produk mereka. seperti sekarang, banyak iklan yang available yang akan running dalam blog saya. Sebagai publisher, kita boleh memilih jenis iklan atau iklan yang perlu dipaparkan atau tidak di dalam blog kita. Ini kelebihan yang TIDAK ADA dalam syarikat pengiklanan lain.

Sekian sahaja. 

tag: iklan innity, syarikat pengiklanan innity, best ke innity, innity terbaik, syarikat pengiklanan terbaik, innity vs nuffnang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^