JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Datuk Siti bersama Bayi Comelnya?


wah wah... comeynya baby tu.. menatapnya sangat menyentuh hati keibuan Datuk Siti Nurhaliza. senyap-senyap ya datuk Siti Nurhaliza. Eh! Korang jangan buat kesimpulan awal yer.. Baby itu bukan anak Datuk Siti. Akan tetapi, melihat reaksinya, beliau sangat-sangat kepingin untuk menimang cahaya mata. Marilah sama-sama kita doakan beliau cepat menimang anak sendiri.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, Datuk Siti sudah mencuba pelbagai-pelbagai perubatan moden dan tradisional untuk menggapai impiannya bergelar seorang ibu. Usaha dah ada cuma mungkin belum ditunaikan permintaan dariNya. Anggaplah ini satu ujian dariNya. Yang terbaik buat masa ini ialah berdoa agar semuanya dipermudahkan.


Daripada laman Twitter juga jelas menunjukkan betapa tingginya keinginan Datuk Siti untuk bergelar ibu. Kalu kat luar sana ramai yang tak mahu mengandung bila buat anak tau nak buang sepah-sepah macam sampah, Datuk Siti yang mahu sangat tidak memperolehinya lagi setakat ini.. Itulah realiti hidup. Semoga dijadikan iktibar untuk semua agar lebih menghargai insan bergelar "anak"

4 ulasan:

  1. insyaAllah tak lama lagi dapatlah anak tu..sabar yea citi

    BalasPadam
  2. Tu la.. Hope Siti Dapat Anak yang Comel~~

    BalasPadam
  3. setiap kali nampak muka siti mesti teringat citacita dan harapan nak berkulit cantek macam siti.

    dah tak nampak baby dia dah -_______-''

    BalasPadam
  4. hehe.. semua orang mengidam nak kulit cantik mcm Siti.. apa rahsia dia ek? hehe. paaki simplysiti? ada kawan pakai kata xbest pun heehee

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^