JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Iqbal Zulkifli Muncul di Big Stage. Dato Siti tak tahu bagi Markah. Ajai straight to the Point

Kepada sesiapa yang mengikuti rancangan realiti TV big stage pada musim ini, pastinya akan tertarik kepada salah seorang peserta mencetuskan kontroversi iaitu Iqbal. Iqbal membuat kemunculan pertama apabila  menJadi peserta ke-12  dalam program tersebut. 

Pada awalnya, pengumuman telah dibuat bahawa terdapat seorang peserta misteri yang akan bertanding dan akan menjadi peserta ke 12. Justeru, peserta yang tidak diumumkan daripada awal ini mencuri perhatian penonton.

Saya juga yang menonton big stage pada minggu pertama sangat terkejut dengan kemunculan Iqbal sebagai salah seorang peserta big stage.  yang perhatian ialah apabila presiden netizen yang dilantik iaitu Dato Seri Vida diketahui umum bekas majikan Iqbal dan juga pernah mencetuskan atau pun kontroversi apabila mereka didakwa sedang asyik bercinta. Namun begitu, di big stage hanyalah bertahan sehingga dua minggu sahaja apabila iqbal diumumkan tersingkir pada konsert minggu kedua.  Iqbal yang menyanyikan lagu Ketahuan daripada kumpulan Matta Band hanya meraih markah rendah daripada kesemua juri menyebabkan beliau tersingkir. 

Semoga Iqbal mengambil Pengalaman ini sebagai pengajaran yang berguna semua orang sebagai penyanyi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^