JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Rancangan All Together Now Malaysia Musim ke-2 Membuka Tirai

Actually, tertengok episod pertama All Together Now Malaysia Musim ke-2 yang menampilkan banyak penyanyi dan pelakon sebagai Juri (Seramai 50 orang). Dan peserta pembukaan, Nadeera adalah seorang bintang yang mungkin sudah dikenali oleh sebahagian besar kita kerana beliau telah banyak memasuki pertandingan-pertandingan Realiti TV (walaupun nasib belum menyebelahi beliau).

Naderaa membuat persembahan yang bagi saya sangat hebat! Pitch on point dengan dinamik sehingga ia membuatkan 48 daripada 50 juri bangun untuk memberikan markah. Namun, saya ralat dengan 2 orang Juri Kontroversi yang tidak bangun. Kalaulah 2 orang tu penyanyi hebat ok lah tapi mereka memang diketahui bukan penyanyi yang bagus. Namun, mereka tak bangun. Adakah mereka tak korek telinga ataupun? Tak tahulah.

Mungkin juga itu adalah gimik yang sengaja dibuat untuk menimbulkan kontrobesi di acara ini. Kita dan biasa dengar pasal Kontroversi untuk melariskan dan menaikkan rating program. 

Ramai juga peserta yang boleh menyanyi dengan baik untuk rancangan ini dan boleh diberikan spotlight. Semoga terus maju.

Apa-apapun Al Together Now Malaysia memang rancangan yang menghiburkan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^