JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Teguran Datuk Siti Nurhaliza buat YB Khairy Jamaludin

Harini memang kecoh sana sini terutamanya di laman sosial tentang kenyataan berbaur teguran Datuk Siti Nurhaliza kepada Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy Jamaludin. Ada yang salahkan Datuk Siti tak kurang juga ada yang menyokong tindakan Datuk Siti. 

Personally, saya tak mahu komen sangat (saya memang tak tahu hujung pangkal masalah). Bagi saya Datuk Siti mungkin  tidak bersalah sebab dia menyuarakan teguran yang difikirkan beliau berasas. Dalam masa yang sama, media sosial yang digunakan dilihat tidak sesuai kerana ada yang berpendapat baik ditegur secara terus kepada tuan punya badan.

Namun, dalam situasi sekarang ni memang tak dinafikan even saya sendiri kadangkala meluahkan tidak puashati di laman sosial. 

Bagi KJ, saya mungkin faham tugasnya yang besar yang beliau galas. Mungkin kita tak tahu tekanan yang beliau alami dan mungkin beliau hanya menjalankan tugas. Bagi saya dua-dua pihak pun tak salah - tak betul. Apa-apa sahajalah..


TWEET ASAL:

Komen salah seorang Rakan yang memihak kepada Khairy Jamaluddin.. Ada benarnya:




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^