JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Rayuan Sumbangan Derma Pusat Jagaan Warga Emas Nur Ehsan Kempas

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Geng Karoks (GK) dengan kerjasama Kelab Apirasi Gema Nyanyian (AGN) akan menganjurkan aktiviti sehari bersama warga emas Nur Ehsan, Kempas Johor bahru. Program ini akan melibatkan pelbagai aktiviti seperti gotong royong, memasak bubur lambuk, berbuka puasa dan bertarawikh bersama.

Saya selaku Pengerusi Geng Karoks dengan ini merayu sedikit sumbangan ikhlas daripada sesiapa sahaja yang sudi membantu. Sumbangan anda akan diserahkan sepenuhnya kepada Pusat Jagaan Warga Emas Nur Ehsan untuk membantu mereka dalam mengurus warga emas disana.

Disini saya lampirkan surat Rayuan Sumbangan tersebut:


Y.Bhg. Dato/Datin/Tuan/Puan,

PERMOHONAN SUMBANGAN BAGI MENJAYAKAN PROGRAM BERBUKA PUASA BERSAMA PUSAT JAGAAN WARGA EMAS NUR EHSAN

Dengan segala hormatnya merujuk perkara di atas.

Sukacita dimaklumkan bahawa Kelab Geng Karoks adalah merupakan kelab NGO yang telah banyak membantu dalam kerja-kerja amal serta melibatkan diri secara langsung dalam banyak Persatuan-Persatuan dan masyarakat yang berada di sekitar Johor.

Tujuan Utama program ini adalah sebagai tanda prihatin dan simpati dengan nasib golongan warga emas Nur Ehsan. Maklumat lanjut tentang warga emas ini ada dilampirkan pada lampiran seterusnya.

Kami akan menjalankan Program aktiviti kebajikan di rumah orang tua Warga Emas Nur Ehsan Kempas pada 19hb Julai 2014 (Sabtu). Diantara aktiviti – aktiviti yang akan dijalankan sempena bulan Ramadan ialah gotong royong, Program bubur Lambok, Berbuka bersama Warga Emas Nur Ehsan dan lain-lain lagi.

            Tarikh :           19 hb  Julai 2014 (Sabtu)
            Masa  :           3.00 Petang  hingga 10.00 Malam
           Tempat:           Pusat Jagaan Warga Emas Nur Ehsan Kempas

Diharap dengan adanya sumbangan yang bakal diserahkan dapat meringankan beban dan memberikan sinar kegembiraan yang dapat dinikmati oleh warga Pusat Jagaan Warga Emas Nur Ehsan Kempas. Keperhatian dan kerjasama dari pihak Y.Bhg. Dato/Datin/Tuan/Puan, untuk menjayakan program ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Bagi matlumat lanjut atau  butiran terperinci boleh menghubungi:

Urusetia Program,
Kelab Geng Karoks
No, 1344  Jalan Rajawali 4, Bandar Putra, 81000 KulaiJaya, Johor Darul Takzim

up:                   Mohd Salleh Bin Mokhtar      - 0177892799
                     Adie Rayyan                   - 0137711214
                     Osman Ayop                 - 0136707480

Sekian, terima kasih.

“SEDEKAH ITU ADALAH SATU BARAKAH”    

Sekian,

2 ulasan:

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^