JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Zen Zyker - Pemenang Mr. Malaysia Planet


First time aku lihat gambar mamat ni aku rasa dia ni mesti orang Filipina. Biasalah orang Malaysia ni ramai yang memiliki rupa paras melayu yang biasa. Yang satu ni memang nampak benar macam bukan melayu. Mata dia agak sepet-sepet disambil bulu kening tebal. Lepas tu kulit memang putih melepak. Licin gitu. Kawan-kawan aku pun kata dia ni mungkin buat profile fake just untuk popular di facebook.

Namun, tekaan aku dan kawan-kawan ternyata salah kerana beliau ni memang wujud dan dia orang Melayu! Zen Zyker ni berasal daripada Kelantan. Tidak hairan sebab orang Kelantan yang aku kenal banyak yang berdarah campuran dengan Siam, Arab dan bangsa lain. Justeru ramai juga antara orang-orang Kelantan yang memiliki paras rupa yang menarik. Aku pernah pergi Kelantan aku tau.

Berbalik kepada Zen Zyker, beliau merupakan salah seorang Finalis Mr. Malaysia Planet. Tidak silap aku untuk tahun 2013. Walaupun beliau hanya merangkul Naib Juara, Namun beliau telah diberi penghormatan untuk mewakili Malaysia. Atas sebab-sebab peribadi, beliau menarik diri. Aku kenali beliau di Facebook sebelum dia join Mr. Malaysia Planet itu sebab aku curiga tentang profile facebooknya.

Itulah serba sedikit tentang beliau. Tidak silap aku, beliau bekerja di bahagian Perubatan/Klinikal. Sambil itu, beliau juga ada join Business. Aku pun ada beli barang dengan dia. Aku beli pelebat kening dan gluta King. Pelebat kening tu aku pun jarang pakai. Tak jugak lebat haha. Glutaking tu bagus weh boleh lembutkan kulit. tak Caya try la. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^