JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Earning Adverlets da cukup RM 50


Hai semua! Hari ini pingu nak bercerita pasal earning adverlets yang dah cukup RM 50. Bayangkanlah selama 3 tahun rasanya dah pasang adverlets ( Pasang pastu bukak pastu pasang balik) akhirnya hari ini cukuplah ia RM 50. Aku rasa agak tidak berbaloi la even iklan dia selalu keluar tp earning naik cam siput la... huhu.. berbanding nuffnang yang aku dah dapat beratus begitu juga innity.




Ok.. then now aku nak korang tengok kat gambar yang aku lampirkan tu. Walaupun earning dah cukup RM 50 kenapa status aku still "Not Eligible for payment"? pelik gak sebab setahu aku syarat dia cukup RM 50 kan? huhu.. ke aku kene tunggu lagi dia updates? tp aku dah macam merajuk kat adverlets ni yang tak memberikan earning yang memberangsangkan. lagipun aku baca review dari banyak blog lain yang adverlets ni memang paling buruk reputasinya berbanding syarikat pengiklanan lain seperti nuffnang dan innity. kalau camni aku nak terminate la iklan2 diorg dr papar kat blog and website aku.. wat menambah berat loading je.. kalau korang ada pengalaman dengan adverlets ni lehla share dengan pingu ya.

Dalam 2 minggu yang lepas I dijemput oleh kawan pasang Mangga Ads. aku pun xtahu sangan pasal syarikat pengiklanan yang baru aku tahu ni. tapi yang aku lihat iklan-iklan dia selalu keluar dan cukup menarik. tapi dari segi earning dia aku xpaham and aku tak nampak lagi macamana. sebab even aku dah ada 4 ribu lebih impression sejak aku pasang tapi xde earning yang aku dapat.. huhu... tak tahu camne dia kira and bila dia akan start kira.. tiap2 hari gak aku bukak untuk lihat updates terbaru. kalau korang ada pengalaman pasal mangga ads pun leh share yer~ tqvm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^