JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Facebook tak tutup pun? Upgrade lagi adalah!

Hye semua.. Rasanya penantian kita telah berakhir. Sebelum ni begitu rancak sana-sini bersembang-sembang pasal facebook akan ditutup. Sehingga menggemparkan seluruh dunia. Aku ucapkan tahniah kepada insan yang berjaya bikin gempar satu dunia tu atas sebab yang tak berasas. Tapi ramai juga percaya.. Termasuk akulah.. tapi pada awalnya sahaja.

Dalam Gosip tersebut, dikatakan bahawa Facebook akan ditutup selepas 15 Mac 2011. So, kepada sesiapa yang sgt2 ketagih facebook pastinya menantikan tarikh ini dengan penuh debaran. bagi aku, cool je.. sebab aku tau hal ini tidak akan berlaku. Aku rasa bodohla kalau Founder Facebook ni nak tutup Facebook setelah website ini laris dan mungkin harganya bernilai billion2 lemon USD hehe..

Hari ini pun sudah 16 Mac. Aku perasan bukan sahaja Facebook tidak ditutup malah ada sedikit function yang dia telah upgrade. Sebelum ni kalau nak post komen kene tekan button POST, now tak perlu. Just tekan ENTER sahaja. Mudah kan?

Tapi, saya taklah menggemari sangat benda ni.. sebab.. saya tak boleh nak posting berperenggan-perenggan sebab dah tak boleh tekan ENTER.. Huhuu..

Apa-Apapun facebook tak jadi tutup la nampaknya.. kahkahkahh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^