| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Khamis, 5 Mei 2011

NICE: Seni Hantaran Pertunangan dan Perkahwinan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Sari info dari iGLoO Mr.PiNGu

Pagi ni Mr.PiNGu suka untuk berkongsi tentang hantaran tunang atau juga hantaran perkahwinan. banyak dah majlis perkahwinan yang Mr.PiNGu hadiri dan satu perkara yang sangat menarik perhatian Mr.PiNGu ialah seni hiasan hantaran perkahwinan/pertunangan.


Ok gambar kat atas tu Mr.PiNGu snap masa menghadiri majlis pertunangan sahabat baik Mr.PiNGu. Kira-kira 6 bulan lepas. Sekarang dah selamat berkahwin pun. Hehe.. Seni perhiasan barangan hantaran ini juga penyeri majlis. Walaupun barang-barang yang disediakan mungkin biasa sahaja tetapi teknik hiasan menampakkan hantaran tersebut "Mewah".

Biasanya kalau bab2 menghias ni Mr.PiNGu serahkan kepada perempuanlah sebab mereka memang pandai. Tetapi mengikut pengalaman Mr.PiNGu, "Perempuan" jadian juga sangat kretif menghias benda-benda macam ni. Korang yang belum / sudah berkahwin idamkan berapa dulang hantaran? sila jawab hehe 

 

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search