| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | DOKTOREMAS | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Khamis, 5 Mei 2011

Viva Sport

Hi!
Saje Pingu bukak tajuk yang gempak sket.. haha.. Actually nak tunjuk model Viva yang comel dan berbaloi untuk dimiliki. Gambar diatas diambil di ofis la. Tu model Viva kawan I yang dah dimodified jd sporty sket. Tukar kaler sekt, letak tintert cermin tukar sport rim. Gerek siot! haha..

Mr.PiNGu pun tak mau kalah. Sedang menanti kereta "Sport" ku siap hari ni.. tak sabar nak dapat panggilan dari tuan punya kedai kereta.. ngee.. nanti Pingu letak gambar kete sport Pingu lak.. haha.. saje nak kongsi2 kekeee Tongue

8 ulasan:

  1. uii... comei na viva.. suke3... ^_^ sesuai tuk nad yang kecik lagi comei.. kuikuikui..

    BalasPadam
  2. hehe ,... mmg cuteezz... mcm tuan kete dia gak.. ahakss

    BalasPadam
  3. hihi kembangla idung member tu nanti.. hahaaa

    BalasPadam
  4. bro..sport rim te37 tue nk lepaskan tak..? ngeee...15 tue kan?

    BalasPadam
  5. ahmad arrora: hahhaa tuan dia baru beli la RIM tu.. mestilah dia sayang.. wakakaaa.. ada minat nak beli ka? awwwwww

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW Sy :-)