| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Khamis, 5 Mei 2011

Viva Sport

Hi!
Saje Pingu bukak tajuk yang gempak sket.. haha.. Actually nak tunjuk model Viva yang comel dan berbaloi untuk dimiliki. Gambar diatas diambil di ofis la. Tu model Viva kawan I yang dah dimodified jd sporty sket. Tukar kaler sekt, letak tintert cermin tukar sport rim. Gerek siot! haha..

Mr.PiNGu pun tak mau kalah. Sedang menanti kereta "Sport" ku siap hari ni.. tak sabar nak dapat panggilan dari tuan punya kedai kereta.. ngee.. nanti Pingu letak gambar kete sport Pingu lak.. haha.. saje nak kongsi2 kekeee Tongue

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

8 ulasan:

nad_dd257 berkata... |Reply|

uii... comei na viva.. suke3... ^_^ sesuai tuk nad yang kecik lagi comei.. kuikuikui..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

mg comey sgt2

~~kimz~~ berkata... |Reply|

cantik..nice car..

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe ,... mmg cuteezz... mcm tuan kete dia gak.. ahakss

perondajaketbiru74 berkata... |Reply|

menarik bro...nice

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hihi kembangla idung member tu nanti.. hahaaa

ahmad arrora berkata... |Reply|

bro..sport rim te37 tue nk lepaskan tak..? ngeee...15 tue kan?

Mr.PinGu berkata... |Reply|

ahmad arrora: hahhaa tuan dia baru beli la RIM tu.. mestilah dia sayang.. wakakaaa.. ada minat nak beli ka? awwwwww

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search