JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

ERKK: Cerita Lucah main kakak, Najwalatif paling Popular?

Mr.PiNGu dah perhatikan sejak beberapa bulan yang lepas bahawa dua topik ini mendapat hit paling tinggi di BLOG Mr.PiNGu. Kalau bukan topik Cerita Lucah main dengan Kakak, mesti topik Najwa Latif Cinta Muka Buku menjadi topik yang paling popular.

Sebenarnya untuk topik pertama tu aku takde nak cerita tentang cerita lucah. tetapi aku hanya pelik mengapa key word ini sangat popular di carian google. So dengan menggunakan key word tersebut aku bukak topik nasihat sikit. Tak mahulah kes pengguguran bayi akibat hubungan seks haram berleluasa walaupun aku tak rasa benda ni dapat dibendung sekarang kerana memang susah nak kawal tindakan remaja masakini.

Topik kedua aku menggunakan keyword Najwa Latif Cinta muka buku. Mengapa najwa Latif? Kerana beliau sangat popular. Nama beliau menjadi sebutan hampir dimana-mana sahaja. Walaupun hanya berbekalkan single pertama "Cinta Muka Buku" nama beliau sudah setaraf artis popular lain malahan boleh dikatakan populariti beliau mengatasi beberapa artis senior lain. Rezeki budak Batu Pahat ni atas usahanya mencipta lagu dan upload ke youtube yang sebenarnya dikhaskan untuk tatapan bapanya. Di blog ini, Mr.PiNGu hanya kumpulkan gambar-gambar cute beliau je. Hehe.. teknik nak tarik trafik yang saya rasa agak berjaya juga hehe..

Selain dua topik diatas, topik "Kuih Apam Angry Birds" juga cukup popular dan mendapat hit. Sedangkan dalam topik tersebut saya hanya letak gampar kuih apam tersebut yang saya jumpa dalam facebook rakan-rakan. hehe.. Ada yang minta resepi lagi. Saya mana tau nak buat. Kalau nak buat apam saya reti tapi nak buat corak2 angry bird tu saya tak pakar la. hehe..

Sekian sahaja. Kepada rakan-rakan blogger lain yang nak dapat trafik tinggi tulislah artikel yang asli tetapi berdasarkan key word yang popular. Mesti menjadi punya. Sekian sahaja

P/S: JEMPUT LA MASUK BLOG BARU: http://gempakz.org/mrpingu @ http://mrpingu.org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^