| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Selasa, 27 Mac 2012

SERAM: Kemalangan Maut Polis Trafik Terbunuh Di CIQ Johor Bahru

Assalamualaikum.. Korang tengok la video di bawah ni dan nilaikan sendiri, bagaimana sebuah bas dipandu sangat laju di tempat yang tidak sepatutnya sehingga melanggar seorang polis trafik yang sedang kawal laluan sehingga meninggal dunia. Korang tengok sendiri lori yang dilanggar bas tersebut turut terbabas sehingga hampir terpusing. Dengan impak pemanduan yang sangat laju tersebut memang mautlah akibat hentaman tersebut.

Ini adalah contoh pemanduan tak senonoh oleh seorang pemandu bas. Bukan sekali malah banyak kali dah saya jumpa. paling saya ngeri adalah apabila Pemandu bas sekolah yang bawak laju seperti ini. Dia harus fikir bahawa dia membawa nyawa yang banyak dalam bas tersebut. Sedih saya melihatnya. Semoga kejadian ini diambil iktibar oleh semua pihak. Biar lambat asal selamat!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2 ulasan:

Boni JLL3 berkata... |Reply|

laju gila dia bawak

Mr.PinGu berkata... |Reply|

@Boni JLL3

katanya pemandu bas ni adalah nyonya.. dia lbh layak berada di dapur je jd tukang masak.. jalan ni aku biasa lalu.. aku kan duk JB.. mmg sempit dan sesak.. camne la dia leh pandu selaju itu?? apa je yg dikejarkan disana

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search