JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Cinta itu Nyawa - Siti Sarah Raisuddin feat Shuib (Sepah)


Hi!
Tadi masa duk belek-belek youtube terjumpa video ni. Persembahan menarik daripada Sarah dan Shuib, pasangan suami isteri sedang hangat masa kini. Khabarnya juga Sarah sudahpun hamil anak pertama. Tahniah.
Persembahan ini telah dibuat bersempena pelancaran Filem "Man Sewel datang KL" yang mana hero dan heroinnya adalah pasangan suami isteri sarah dan shuib. Semoga mereka berdua memperoleh kejayaan dari masa ke semasa. Dua-dua pun ada kebolehan tersendiri dalam bidang masing-masing. Kalau Shuib dengan bidang lawak Sarah pula dalam bidang nyanyian. Dua-dua juga punyai peminat-peminat mereka sendiri.

Kalau korang lihat video ni, dari segi Vokal memanglah tak boleh nak bandingkan Sarah yang the bomb dengan Shuib yang bukan penyanyi ni. Tapi Shuib berusaha juga untuk menyanyi walaupun ada lenggok jawa sket.. hehe.. layan..

2 ulasan:

  1. x sabar nk dgr lagu diorg berduet ni kluar. suara shuib mmg best la, pertama kali dgr kat raja lawak dh jtuh hati kat suara die.

    BalasPadam
  2. haah.. shuib ni actually leh nyanyi.. kene praktis lg je.. hehe.. lagu ni best tau.. karang keluar wayang mesti tonton! dua2 pun I minat

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^