JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Video lucah kononnya "Datuk Seri Anuar Ibrahim" dah tersebar di Youtube

Salam sejahtera. Isu tersebarnya video lucah Datuk Seri Anwar Ibrahim telah kecoh dikatakan disana sini. Tiba-tiba sahaja perkara ini berbangkit oleh dalang yang dikenali sebagai Datuk T. So, diluar sana macam-macam ulasan dari rakyat jelata yang saya dengar. sebahagian mengiakan dan percaya kebenaran video tersebut and sebahagian lagi menafikan (walhal tiada antara mereka pernah melihat video tersebut apabila ditanya.. memang kelakar). Itu semua andaian sahaja.

Sebentar tadi, seorang rakan saya telah memberikan satu link di youtube tentang video tersebut. Eh?? Bagaimana Video tersebut boleh berada di Youtube dan disebarkan?? Pelik? Dan disebabkan perasan ingin tahu, saya telah menontonya (Walaupun hanya separuh sahaja).

Pada awalnya, saya berasa sangat terkejut! Oh! Mirip sangat dengan Datuk Seri Anwar dari segi paras rupanya.. Namun begitu setelah menonton lebih lanjut, keyakinan saya berubah kerana Sememangnay video tersebut BUKAN DILAKONKAN OLEH DATUK SERI ANWAR IBRAHIM! yang melakonkannya hanyalah orang yang seiras denganya.

ANALISA YANG SAYA BUAT BERDASARKAN VIDEO TERSEBUT:

1) Wajah memang mirip Datuk Seri Anwar
2) Perut pelakon tersebut sangatlah buncit dan saya yakin datuk seri anwar tidak memiliki perut sebuncit itu. Ini diakui sendiri oleh Datin Seri Wan azizah, isteri Datuk Seri Anwar.
3) Gaya berjalan dan gerak geri pelakon tidak sama dengan gaya berjalan datuk seri anwar.. sangat berbeza.. Itu hakikatnya.

melalui 3 fakta ini saya yakin bahawa Video tersebut bukan melibatkan Datuk Seri Anwar. Mungkin ia adalah Video yang berbentuk Konspirasi untuk membunuh masa depan politik beliau. Hakikatnya, Kebangkitan Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu dihalang sebaiknya kerana beliau akan mengheret ramai pihak yang dikatakan menyalahgunakan kuasa setelah mandat diberikan Rakyat.

Ini bukanlah ayat saya semata tepai hasil daripada perbincangan dengan rakan-rakan. Hakikan sebenar tiada sesiapa yang tahu melainkan si Pelaku dan juga Allah S.W.T.

sedutan video tersebut (jika belum dibuang): http://www.youtube.com/watch?v=UlVzqC0_rnM

insan yang dikatakan pelakon utama dan mirip datuk seri anwar ibrahim:



1 ulasan:

  1. Wallahualam.. nanti kat Mahkamah "Sana" kita tahu gak.. kena sabar sahaja.. sandiwara politikus masing2 huhu

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^