JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Dato Seri Siti Nurhaliza mendapat ucapan khas kelahiran anak oleh Tun Dr. Mahathir Mohamad

Dato Seri Siti Nurhaliza bukan calang-calang jika Tun Dr Mahathir yang menjadi Perdana Menteri paling lama pun mengikuti perkembangan beliau. 

Tidak dinafikan, Dato Seri Siti Nurhaliza memberi sumbangan yang paling menonjol dalam bidang seni suara kerana bakatnya. Walau apa pun yang masyarakat katakan tentang beliau, jangan lupa sumbangan beliau menhiburkan kita dengan Vokal yang tiada tolok bandingannya itu lebih daripada 25 tahun. Beliau sangat boleh dibanggakan.

Saya rasa dalam tempoh seratus tahun akan datang pun sukar mencari bakat yang sebaik Dato Seri Siti Nurhaliza walaupun banyak bakat baru datang silih berganti. Namun begitu masih tidak ada yang sebanding beliau dari semua segi. 

DATO SERI SITI NURHALIZA tidak keterlaluan boleh dianggap lagenda seni suara yang terbaik pernah wujud di negara kita, selain Allahyarham Dato Sharifah Aini, Allahyarham Tan Sri P Ramlee dan Saloma, dan Allahyarham Datuk Sudirman Hj Arshad, antaranya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^