JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Suatu Hari Nanti Umat Islam Palestin akan Menang dan Yahudi akan dibinasakan

Antara perkara yang paling menakutkan ialah penumpang yang diberi perlindungan di rumah telah dengan tidak tahu malunya merampas rumah yang mereka tumpang. Itulah yang berlaku ke atas Negara Palestin.

Kita tidak mahu perkara ini berlaku di mana-mana negara lain. Bertimbangrasa, saling mendokong, saling bekerjasama antara bangsa dan agama perlu diterapkan; lebih-lebih lagi di negara berbilang bangsa seperti Malaysia.

Untuk kes Negara Palestin (saya xmengiktiraf negara haram l$RaeL), Palestin sudi memberi perlindungan kepada bangsa lSraeI atas dasar kemanusiaan mungkin. Namun, lsraeI ada agenda lain. Mereka mahu menakluki BaitulMaqdis yang dipercayai adalah tanah yang dijanjikan untuk mereka.. kita tahu, Masjid Al-Aqsa adalah kiblat pertama umat Islam sebelum dipindahkan ke Makkah. Namun, Al-Aqsa perlu dipertahankan sebagai hak mutlak umat Islam.

Kita tidak pasti sampai bila isu ini akan berakhir. Pembunuhan rakyat Palestin sudah berlaku puluhan tahun tanpa kesudahan. Namun, sebagai orang Islam yang beriman, kita percaya pada janji Allah seperti yang termaktub di dalam Al-Quran bahawasanya kaum Yahudi akan dibinasakan dan kemenangan akan berpihak pada umat Islam. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^