JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

ERKK! Tong Sampah pun ada Masalah

Hey You! Listen Listen Listen!! Tong sampah pun ada masalah! Apa masalah dengan tong sampah? Ada.. kalau ia ditempatkan di tempat yang tak sepatutnya, contohnya diletakkan di atas katil bilik tidur anda, ataupun diletakkan di dalam peti ais... ataupun dijadikan perhiasan di ruang tamu.. Erkk.. ko dah kenapa? Ade ke orang nak buat camtu? mesti la tak de melainkan otak korang 3 suku wakaka..

Ok kalau tong sampah dah diletakkan di tempat yang sepatutnya, dia juga ada masalah.. masalahnya kalau korang yang guna tong sampah tu gagal menggunakannya dengan cara yang betul. Yang ni aku selalu jumpa. Dah elok-elok fungsi tong sampah tu untuk memuatkan sampah yang korang letak sampah atas penutup tong sampah tu apa hal? Budak 6 tahun pun pada aku reti guna tong sampah. Dah tu ada yang bangang gak dah elok-elok sedia tong sampah hang buang sampah tepi tong sampah! memang tak ada sivik punya orang.

So, gunakan tong sampah dengan betul okayy... bubbye..

Ica Dustbin, Sweden =p

Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^