| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Isnin, 18 Februari 2013

Wow! Gambar Salji Belakang Rumah Aku


Korang nak percaya ke idak terpulang. Tapi ini gambar salji adalah gambar yang aku amek belakang rumah aku duduk la ni dekat Sweden. Cantik giler persis cerita Twilight ye. haha.. Kalau korang berpeluang lawatlah Sweden semasa musim sejuk memang berbaloi. salji dia memang tebal. Korang pergi London ke atau negara-negara yang agak kebawah tu takdelah nak jumpe salji meriah camni. Try jangan tak try OK! tadaa

Note: Pada musim sejuk, pokok-pokok meluruhkan daunnya kecuali pokok Ru. Kalau semua daun takde bekalan oksigen kurang lah sebab tak berlaku proses fotosintesis. Dah tu Kadar karbon dioksida pula meningkat!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search