JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

COOL: Mr.Os mahu terus bawa teksi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

Korang penonton setia maharaja lawak mega? To be honest sy tak berpeluang nak menonton di TV tapi sempatla gak cari-cari di youtube. saya nak katakan yang saya cukup terhibur dengan persembahan perserta SENIOR yang menyertai acara ini. Pengalaman yang lama dalam industri digunakan sepenuhnya untuk memberi hiburan terbaik buat semua. Salah satu peserta paling saya gemari ialah OSBON selain BOBOI.


Osbon telah dinobatkan sebagai juara baru-baru ini dalam pertandingan Maharaja Lawak Mega Final. Hadiah kemenangan bukan sedikit malahan menjangkau RM 350,000.00 untuk juara! wowww.. Kalau bahagi dua pun sorang boleh dapat RM 175,000.00 kan? Rezeki Osbon. Dan menemui salah seorang pemenangnya iaitu Mr.Os, beliau menyatakan bahawa beliau akan menggunakan sedikit wang kemenangannya untuk memperbaiki teksinya agar dapat memberikan lebih keselesaan kepada penumpang. Dia sudah sebati sebagai pemandu teksi dan dia akan teruskan melakukan pekerjaan itu. Bagus sungguh Mr.Os ni kan. memang tak memilih kerja asalkan halal dan dia bahagia. Semoga beliau akan terus successs.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^