JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

COOL: i-Phone 4S milik kawan saya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

kawan saya dengan bangganya telah menunjukkan i-phone 4S yang baru dibeli oleh beliau. Warna putih. Order daripada apple sendiri. Harga lebih kurang RM 2200. Kalau korang beli melalui maxis ke apa harganya pasti lebih mahal. tadi kawan saya tu ambil gambar saya. Namun maaf gambar terpakse disensor kerana kewujudan lemak-lemak yang semakin banyak dimuka dan pipi. Hehe (Sebenarnya Admin pemalu) =p


So, pendapat saya tentang i-phone 4S? pastilah ia sesuatu gadget yang berbaloi dimiliki bagi mereka yang cintakan kecanggihan teknologi telefon pintar. Saya pula tak rasa nak membelinya buat masa ini kerana saya tidak begitu memerlukannya (ayat jeles!). Haha..

Saya pasti i-phone 4S dilengkapi dengan pelbagai aplikasi yang menarik. Walaupun tak sempat nak tanya lebih-lebih pada member, dia nampaknya sangat happy dan berpuashati dengan telefon bimbit beliau. Dari segi kualiti gambar, saiz sebesar 8 mega pixel sudah cukup untuk menghasilkan kualiti gambar yang sangat memuaskan.

Video pula of couse full HD. So, cantiklah kalau nak rakam video. Nak beli? korang belilah tapi jangan lupa, i-Phone 5 pula akan menyusul sekitar Jun 2012. Hehe korang patut bersabar dahulu K! Marketing punya strategi mestilah keluarkan sikit-sikit even teknologi tercanggih beberapa tahun kehadapan sudah ada.

Ok sekian sahaja untuk kali ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^