JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

HEHE: Mr.PiNGu Menghadiri undangan ke Majlis Perkahwinan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

Tadi tengah hari my friend ajak pergi ke Majlis perkahwinan anak kepada seorang professor yang mengajar beliau semasa belajar dahulu. Saya pun kenal la professor tersebut dan selalu dengar pasal kehebatan beliau. semasa pergi ke majlis tersebut, ramai orang yang saya kenal. Just saya yang mungkin tidak dikenali hehe..

Actually tak ada apa yang luar biasa pun. Biasalah kan majlis perkahwinan. Hehe. satu yang mencuit hati saya apabila ada seorang pakcik yang bermain keyboards melagukan pelbagai-bagai lagu. Terer la Pakcik tersebut. Dan yang menarik, pengantin perempuan digelar "Yang mulia". Justeru saya berpendapat mungkin pengantin perempuan adalah dikalangan kerabat diraja. Mungkin ataupun orang-orang besar atau kenamaan.

Menghadiri majlis orang dalam masa yang sama mesti diusik "Bila majlis kamu pula" ades. Itu tak dapat nak jawab. Kalau ada nanti adalah hehe.. Jodoh pertemuan semua di ketentuan Allah. Kita hanya mampu berdoa yang terbaik untuk diri masing-masing. Sekian sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^