JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

ERMM: Keyword: Nur Amalina Che Bakri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

Kisah Amalina, kisah nur amalina, nur amalina che bakri, pelajar pintar amalina, kisah amalina che bakri, perubahan amalina che bakri dan amalina che bakri merupakan antara keywords yang cukup panas dicari oleh rakyat Malaysia bermula malam tadi. Sempat saya menulis sedikit ulasan tentang beliau. Nampaknya, rakyat Malaysia masih lagi mengingati kisah kepintaran pelajar ini enam tahun yang lalu. perbincangan tentang gadis ini masih lagi hangat diperkatakan di sana sini. Saya tolong baca je.. Senyum.. Tak perlu nak mengeji. Hati berdoa agar semuanya kembali kepada sediakala. Tak rela anak jadi Malaysia yang beragama Islam dan cemerlang ni rosak kerana kejutan budaya. Kasihan kepada yang mepunya diri dan saudara-maranya terutamanya ibu ayah.


Saya pasti sekarang ini ibu bapa beliau pasti sedang resah dan mungkin menanggung malu akibat banyaknya ulasan tidak elok mengenai anaknya. Saya harap family beliau bersabar dan cuba hubungi Amalina untuk mengetahui keadaan sebenar beliau disana. Doakan yang terbaik.

3 ulasan:

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^