JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

OK: Jawapan Ustaz Azhar Idrus Terhadap Fitnah Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

Saya dah tengok ceramah Ustaz Azhar Idrus di youtube. Banyak input berguna. Namun ada juga orang yang hasad dengki dan memaklumkan ceramah Ustaz Azhar Idrus tersebut sebagai sesat, tak mengikuti nas etc. Beliau merupakan blogger Umno dan saya lihat blog tersebut saya pun gelihati. Macam syok sendiri sahaja. Pada masa yang sama, program tahun baru yang dianjurkan di i-city Shah Alam lebih teruk dan tak nampak Islamiknya. Macam tu halal yer?

Disini saya sertakan ucapan balas Ustaz Azhar Idrus berhubung fitnah terhadapnya. Sedarlah saya bahawa perkara ini berlaku atas perbezaan politik. Cubalah Ustaz Idrus ni berceramah atas tiket Umno. Mesti tak ada hal punya. Saya nasihatkan kepada semua pihak sokonglah apa-apa jua program berbentuk Islamik tak kira yang anjurkan Umno atau PAs.. yang baik kita jadikan panduan yang tidak baik kita jadikan teladan dan pedoman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^