| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Khamis, 12 Januari 2012

COOL: Lelaki yang pandai memasak sememangnya Kacak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua~ ;)

"A guy who knows how to cook is really handsome". Sapa setuju? Saya pastinya setuju. Apa ingat kerja-kerja memasak ni kerja orang perempuan sahaja ke? Actually, ramai juga perempuan yang tak reti masak atau masak pun tak sedap. Ha camnelah nak pikat selera suami?


Kalau korang lihat di warung-warung atau restoran, kebanyakkan tukang masak adalah lelaki dan lelaki telah membuktikan mereka tukang masak yang hebat. Wanita pun bukan tak hebat tetapi dari pandangan saya, wanita lebih teliti justeru kalau tukang masak wanita biasanya nak dapat masa hidangan tu lambat la sikit.

Sebagai lelaki, anda tak perlu rasa malu untuk memasak kerana anda tetap kelihatan macho sungguhpun anda pandai memasak. Kelebihan bagi lelaki yang pandai memasak ialah mereka tak perlulah asyik ke warung jika masih bujang atau hanya mengharap masakan daripada isteri sahaja. Mereka pun boleh sekali sekala tunjuk skill dan memasak untuk isteri mereka. Kan ke hensem namanya tu.

Hehe sekian sahaja untuk kali ini. Lelaki jom! Kita belajar memasak ya!

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

1 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search