JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

LOL: ABPBH 2011: Fasha Sanda Menang Lagi??

Mungkin ramai yang tidak menjangkakan akan kemenangan Fasha sanda untuk Kategori pelakon TV Wanita Popular. Namanya kadang-kadang panas kadang-kadang sejuk. Dan ramai yang mengingati Fasha Sanda lebih kepada kontrobesi yang terpalit keatasnya. Malam ini rezeki masih berpihak kepada wanita berwajah jelita ini. Namun, daripada pengamatan saya Fasha sanda sendiri sebenarnya tidak menjangkakan kemenangan beliau.

Setelah keputusan diumumkan, saya dengar ramai penonton yang agak terkejut dan tak puashati. namun harus diingat bahawa undian adalah 100% melalui peminat maka kita harus akur peminat setia fasha sanda masih ramai diluar sana. Mungkin salah satu sebab kemenangannya adalah kerana sikapnya yang tidak hipokrit dan berterus terang disamping sangat berdisiplin dalam kerjanya sebagai seorang pelakon. Kalau datang ke lokasi pengambaran mesti awal. Family Datuk Yusof Haslam pun memuji akan tahap disiplin Fasha ini.

Korang perasan tak yang badan Fasha dah naik. Berisi betul sekarang. Mungkin sebab senang hati. Bakal berkahwin kan tak lama lagi. Kita nantikan sahaja penamat episod cinta mereka. Hehe.. Sekian

2 ulasan:

  1. ala.. ramai2 yang tak puas hati.. jauh lebih ramai lagi yang suka dia. Pendek kata, 4-5 orang tak suka dia, 10-15 orang yang lain pulak suka kat dia.. Kalau tak, takkan dia menang kan? Menang 6 kali pulak tu..2 kali pelakon filem popular, 4 kali pelakon tv popular. Nak kata apa lagi? Kesimpulannya, dia memang popular lah..

    BalasPadam
  2. @Anonymous

    ye betul dia mmg popular.. masih ramai peminat dia di luar sana. populariti dia ni susah juga nak digugat sbb dia mmg popular..

    p/s: jgn jd cam ZZ (bukan akak ziana zain tp Zed Zaidi)

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^