| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Ahad, 26 Disember 2010

Kejelitaan wanita bernama Datin Norjuma Habib

Sapa tidak kenal dengan selebriti seorang ini. memiliki wajah yang cukup menawan dan biasa menggegar iman seorang lelaki.. Namun beliau telah dimiliki oleh adik kepada perdana menteri kita. Datin Norjuma Habib memang cantik dan menawan, sungguhpun selepas beberapa tahun beliau mendirikan rumahtangga. jom layan pic2 beliau dibawah ni~








^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata... |Reply|

cun kan datin nie.. geram je tgok.. huhu

dayanadarmawi berkata... |Reply|

aww , chantek sgt jelita ! :)

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hehe.. mmg cantikkkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata... |Reply|

bukan dah bercerai dah ke??peliknya masih guna DATIN!!!dating dari mana datinnya???

Tanpa Nama berkata... |Reply|

Adakah dengar cite nak khawin dengan raja seberang laut, pastu tak jadi, la ni dengar khabar duk meroyan dengan bekas suaminya...mcm-macam ada kat Malaysia..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search